Ferie med familien

Thailand's flag
Asia » Thailand
July 30th 2009
Published: September 12th 2009

Saa blev det tid til foerste beretning her fra Thailand. Vi har nydt de sidste uger med Steffens familie og er rigtig blevet forkaelet. Den har baade staaet paa kulturelle input i Bangkok, animalistiske encounters i Khao Yai national park (edderkoppen var altsaa lige lidt for stor til at Tanya synes det var sjovt..) og skoen badeferie paa Koh Samui og Koh Tao.

- Tak for en super ferie!!

Efter vi havde sat Steffens familie i en taxa tirsdag aften tog vi biografen for at se Harrry Potter og Halvblodsprinsen. Vi havde koebt VIP pladser (75 kr pr billet)og det var godt nok en fed maade at se film paa. Man havde VIP lounge man ventede i inden filmen startede og kaempe laenestole med dyner og puder - lidt som at se den hjemme i egen stue. Det har vi allerede besluttet at vi vil igen naar vi kommer tilbage til Bangkok til oktober.

Onsdag aften begav vi os tilbage mod Koh Tao - en rejse paa 12 timer (som blev til 13 da vi var forsinket...). Her befinder vi os nu og de naeste 6 dage da vi skal tage dykkercertifikat. Vores vaerelser er billige - 200 bath pr nat. Men i forhold til hvad vi har vaeret vant til de sidste uger, kraever det lige lidt tilvaenning. Der er ingen aircondition, vaeggene er meget beskidte, der er masser af spindelvaev i loftet, ingen varmt vand og toilettet er uden traek og slip. Men der er en seng at sove i og et tv - saa vi overlever helt sikkert 😊

Ha det godt alle I der laeser med...

Tot: 0.143s; Tpl: 0.012s; cc: 6; qc: 45; dbt: 0.0436s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb