Sangkhlaburi


Advertisement
Thailand's flag
Asia » Thailand » Western Thailand » Sangkhlaburi
February 24th 2009
Published: February 24th 2009
Edit Blog Post

Pierwsze wrazenie jakie odczulam po przybyciu na miejsce to ogromne zachwianie czasu - juz o 18 zachozdi zmierzch a o 19 jest juz ciemno!!!!!
Moj pierwszy dzien pobytu we wiosce, ktora budujemy przebiegl dosc leniwie, czego sie nie spodziewalam.
Jestem przkoana,ze schudne tu znacznie - dieta jest bardzo prosta jakkolwiek bogata w skladniki odzywcze lecz pozbyta jakichkolwiek zakasek czy innych zbednych zapychaczy!!
Na terenie naszej osady stoja 4 domy bambusowe zamieszkale przez uchodzcow i dwa domy dla wolontariuszy z czego jeden jest z bambusa a drugi z blota (swietny). Kolejny dwa blotne domy sa obecnie w budowie i kiedy beda gotowe do uzya w nich prowadzone rozne zajecia dla uchodzcow.
obecnie sa tu 3 wolontariuszki (lacznie ze mna) oraz koles ktory jest odpowiedzialny za projekt. Wszyscy sa mili, pracowici i interesujacy - z roznych stron swiata.
Rzecza, ktora mnie wkurza jest bardzo krotki dzien! Wstajemy ok 7-8 rano a juz o 19 jest ciemno wiec bez elektrycznosci nie ma co robic. Jest to jednak pierwsze odczucie wiec mam nadzieje, ze sie przyzwyczaje jakkowiek jestem pewna, ze bez elektrycznosci na dluzej nie moglabym funkcjonowac.
reasumujac cala eskapada przypada mi do gustu.

pozdrawiam

Advertisement



24th February 2009

Siema!Ruda w nocy mozesz lapac rozne ciekawe choroby,lap te co w eurpie nie ma:):)Zartuje oczywiscie tak Tobie nie zycze!Szczerze zazdroszcze Tobie na maxa:)Chcialbym tak sobie pozyc bez pradu,z mala iloscia netu i se caly dzien grzebac w blotku.:)Wyjebka totalna moze sie meczyszfizycznie ale czaska odpooczywa:)I ten motorek:)Mam nadzieje,ze trafisz do tych mnichow co tygrysy choduja-widzialem zdjecia ostatnio mozna wejsc i poglaska zajebista sprawa caluje cieplutko a najebalas sie juz tam jakims ichniejszym trunkiem??:)
24th February 2009

wielkie joB
Czesc sis! Ciesz si, |e dotarBa[ i wszystko ok! Nie zBa przygoda! Daj jaki[ wpis o owadach i komarach (i jak musisz sie przed nimi zabezpieczac) oraz czy duzo u was karaluchow itp? Mnie si marzy Tajlandia ju| od dawna, ale wBa[nie te ogromne latajce i pelzajace paskudztwa mnie odstraszaja. No i czekam na zdjecia ;) buziaki!

Tot: 0.338s; Tpl: 0.01s; cc: 11; qc: 65; dbt: 0.124s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb