Infekcja ucha!

March 20th 2009
Published: March 20th 2009

Misja/The missionMisja/The missionMisja/The mission

Niesamowite do czego mozna uzywac motorynke-nawet do przewozenia 5metrowych dragali! Amazing how helpful the motorbike is-you can even carry 5meters long wood!yea
Witam!
Niestety od paru dni dokucza mi infekcja ucha. Wybralam sie do lokalnego szpitala dostalam antybiotyki, ktore niestety zawiodly. Po ponownej wizycie u lekarza wyslano mnie do Kanchanaburi gdzie jest specjalista od uszu;-)
Szybko spoakowalam manatki i stopem dotarlam do miasteczka zeby zlapac osstatni autobus do Kanchanaburi o godz.16.00. Udalo sie i szybko dojechalam na miejsce (3.5 godz). W drodze wybralam sobie hotel z przewodnika, w ktorym mialam sie zatrzymac jednak gdy dojechalam na miejsce okazalo sie ze nie ma wolnych pokoi. Postanowilam wiec szybko znalezc cos w lokalnej cafejce internetowej. Od pierwszej chwili koles ktory prowadzil cafejke, wydaj mi sie bradzo przyjacielski wiec nie omieszkalam zapytac czy moze on nie ma jakiegos pokoiku! To wiec wladowalam sie z tobolkiem-tak szybko i sprawnie znalazlam nocleg i mile towarzystwo loklanego tajskiego chlapaka!Poszlam wiec cos zjesc i wedle rekomendacji nowego kolegi poszlam do Budda Baru zebu uraczyc swe gardlo browarem. Tuz na wejscu poznalam milego kolesia z Izraela, ktory podrozuje od 7 lat. Rozpieszczony maminsynek od pierwszego spojrzenia, jednak po pol nocy opowiesci okazal sie ciekawym wspol-spijaczem napojow pora wieczorowa. Po jakims czasie przylaczyl sie do nas nowy kolega-moj gospodarz i milo spedzilismy wieczor. Po wielu gawedach okazalo sie,ze kolega gospodarz jest kumplem innego tajskiego chlopaka, ktory w Sangkhlaburi zabiera nas na rozne lokalnje atrakcje-jak splyw na dentkach( swietnie bylo) i w ten weekend - wyprawe po jungli. Swiat jak maly byl tak nadal jest. Oboje byli bardzo zaskoczenie jak sie dowiedzieli, ze obu znam, jakkolwiek na wyprawe po jungli nie wybralam sie. Poniosl mnie zdrowy rozsadek a raczej infekcja ucha, ktora za cholere nie jest przyjemna! Zobaczymy czy nowe antybiotyki pomoga. Tak wiec brygada pojechala do dzungli a ja, po tym jak banda wyruszyla wrocilam motorkiem do naszej wioski, nakarmilam siebie, psy, zamknelam kury w kurniku, zabralam graty,ksiazki, kosmetyki i wpadlam do miasteczka, zabukowalam hotel i zostaje tu na weekend bo samej w srodku lasu nie wesolo!
Nie mam jeszcze planow na jutro, tylko w niedziele po poludniu jade odebrac brygade o ile nie dadza mi znaku wczesnieje, ze potrzebuja pomocy. Trzymam za nich kciuki!

Troszke zaniedbalam mojego bloga wybaczcie;-) Za to zamiesczam nowe fotki;-)))))))))))))

Caluski

Misja c.dMisja c.d
Misja c.d

A tak to wygladalo! So that how it looked!
Narkotyki / DrugsNarkotyki / Drugs
Narkotyki / Drugs

Wielka grzywna lub smierc!
W drodze do dzungliW drodze do dzungli
W drodze do dzungli

On the way to the jungle
Brygada/The jugle brigadeBrygada/The jugle brigade
Brygada/The jugle brigade

Wszyscy oprocz mnie-infekcja ucha-za kare Agusia robi zdjecia i nie idzie do dzungli,tym razem;-)
Oto pojazd ktorym jezdze w tajlandii!Oto pojazd ktorym jezdze w tajlandii!
Oto pojazd ktorym jezdze w tajlandii!

Jak wroce bede swietnym kierowca. When I'm back I will be great driver-be carefull all of you;-))
Widok/The viewWidok/The view
Widok/The view

Widok z pokoju w ktorym bede leczyc ucho w ten weekend. The view from the room where I am going to suffer-ear aaaaa!

Tot: 0.295s; Tpl: 0.013s; cc: 13; qc: 58; dbt: 0.0709s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb