Slappe dager i Thailand

January 28th 2014
Published: January 28th 2014

IMG_0734IMG_0734IMG_0734

Tobias, her skulle du ha vært :) Savner deg!!
Ja da har vi kommet oss til rette her i Cha Am. Her gjør vi ikke annet enn å slappe av.

Vi har ennå ikke kommet oss utenfor hotelporten. Regner med Cha Am er som andre turistbyer i i Thailand. Får som vi tar en tur ut i morgen kveld!

I går hadde vi en "stor" ulykke, Michael tråkket gjennom terrassegulvet og pådro seg liten rift under beinet.... Det kom faktisk flere dråper blod. Jeg gikk da til resepsjonen og ba om plaster og en snekker. Plaster fikk jeg ikke.. Dette store såret krevde besøk av hotellets medisinmann. Han renset såret, smurte på litt save og til slutt et plaster 😊 vips, gubben er god som ny!!!

så fort medisinmannen var ferdig kom snekkern og fikset terrassegulvet. Da gulvet har sett sine bedret dager går vi nå forsiktig over gulvet.

Som dere skjønner skjer det ikke mye her.

Jeg har ikke dysleksi - jeg har IPad

(stavekontrollen på IPad er noe for seg selv)

Tot: 0.155s; Tpl: 0.011s; cc: 6; qc: 57; dbt: 0.0902s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb