På vei til Thailand

Thailand's flag
Asia » Thailand » Western Thailand » Hua Hin
January 26th 2014
Published: January 26th 2014

Vi er nå på vei til Thailand, når dette skrives sitter vi på flyet fra Beijing til Bangkok. Michael fikk det for seg at han skulle ha litt luksus i dag så han fikk oppgradert billettene til førsteklasses ... mot et lite mellomlegg dollar selvsagt.

Vi sitter derfor nå å nyter ett bedre måltid med konstant påfyll av rødvin, øl og champagne. Flyvertinne på denne flygninger er fra Srilanka og de bærer nok en form for nasjonaldrakt. De er fine og fjonge og har maven bar 😊 Trur ikke flyvetinnene til Kjos hadde satt pris på en sådann kledning... Men kanskje Kjos hadde 😊

Vi skal ta en taxi fra Bangkok til Cha Am. Trur det tar ca. to timer. Her blir vi frem til 01. februar. Her skal vi bare ligge på stranda og slappe av.

Nå har vi kommet frem til hotel De La Paix . Har ikke fått sett oss rundt ennå da det ble sent før vi kom frem. Restauranten var stengt så vi måtte bestille mat på rommet. Valget falt på en burger, den var utrulig god. Men er man skikkelig sulten smaker det meste godt.

I morgen trur jeg det skal være mulighet for å få lastet opp noen bilder 😊

Tot: 0.167s; Tpl: 0.013s; cc: 12; qc: 60; dbt: 0.0916s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb