Viimeisia viedaan Aasiassa..pian on Australia edessa

Thailand's flag
Asia » Thailand » South-West Thailand » Krabi
November 20th 2006
Published: November 20th 2006

Malesia jai taakse nopeasti, vaikka olikin uskomattoman kaunis paikka. Matka vasymys iski ja halusin makoilemaan Thaimaan rannoille. Lahes koko ajan Malesiassa olin sisamaassa Cameron Highladsissa vuorten keskella. Ehdottomesti yksi parhaista paikosta, missa oon tahan asti ollu. Kappailin vuorten, sademetsien,vesiputousten ja teeviljelmien keskella. Ja ihmiset Malesiassa on ystavallisempia kun missaan muualla kaakkois-Aasiassa. Meilla oli joka ilta nuotia viidakossa. Joku soitti kitaraa ja laulo. Ei paljon taydellisempaa hetkea voi kuvitella. Malesiasta siis jai erittain positivinen miele. Sinne pitaa menna joskus takasin ajan kanssa.
Matkustin koko paivan Malesiasta Thaimaaseen. Vasyneena en jaksanut etsia kunnon majapaikkaa vaan paadyin viettamaan yoni rotanloukussa. Ja rottia vilisi sen mukaan. En yhtaan ihmettele, etta olin ainoa asukas Guest housissa. Kukaan jarkeva ihminen ei nukkuis yotaan siella. Mutta omistaja oli selvasti ilonen, etta joku tuli sinne. Niinpa se istutti mut poytaan, jossa paadyin istumaa koko illan omistajan ystavien kanssa. Soin aidon Thaimaalaisen paivallisen niiden kanssa. Tarjolla oli mm. kananjalkoja(tuntuu vahan oudolta suussa, mutta ei ollut pahoja), raakaa naudanlihaa(ei kauheen herkkua) ja kanan mahaa tai jotain muuta sisuskaluja(en suosittele myoskaan tata).
Nyt oon viettany muutaman paivan skandinaavejen turistirysassa. Ymparilla on pelkkia ruotsalaisia ja aina silloin talloin jokunen suomalainen. Teki hyvaa vain maata muutama paiva rannalla, mutta oon ilonen, etta paasin pois sielta. Huomenna tapaan taas aussi pojat. Mennaan yhdessa jonnekin rauhallisemmalle rannalle keskelle ei mitaan. Odotan innolla riippumatossa makoilua ilman etta kaljamahaiset pohjoismaalaiset pyorii ymparilla.

20th November 2006

ei rantakelejä täällä päin
Ei ihme, jos välillä täytyy vetää henkeä. Onhan sitä tultu nähtyä ja koettua lyhyessä ajassa ja tiiviissä tahdissa monenmoista. Vähän minuakin huolestutti nuo kanankoivet ja muut sikäläiset herkut. Ovatko sukellussuunnitelmat vielä voimassa vai otatko viimeiset päivät Thaimaassa lekottelun kannalta? Täällä on pikaiset suksikelitkin muisto vain, päivä on pimeä ja pimeämpi... oikea talviunien aika!

Tot: 0.067s; Tpl: 0.01s; cc: 8; qc: 51; dbt: 0.0431s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb