Krabi 17 mrt t/m 20 & Ko Lanta t/m 26mrt


Advertisement
Thailand's flag
Asia » Thailand » South-West Thailand » Krabi » Koh Lanta
May 8th 2012
Published: May 8th 2012
Edit Blog Post

Copy of IMG 0926Copy of IMG 0926Copy of IMG 0926

Haha even schrikken hoeveel treden het is naar de top!
Hallo allemaal!

Het is alweer even geleden maar nu eindelijk weer een update van mijn travelblog!
Ik ben ondertussen al in Cambodia en Laos geweest maar we waren gebleven in Ko Tao, vandaar uit ben ik naar Krabi City gegaan.

Krabi city is een relax klein stadje waar ik met Hans Botje (vriend uit wageningen) had afgesproken om samen een weekje te reizen voordat Hans weer naar NL gaat. De eerste avond natuurlijk goed gevierd dat we elkaar zagen, zelfs nog in een lokale karaoke bar geweest!

Volgende dag brommer (135cc) gehuurd en naar de Tiger Cave Tempel geweest, een leuke klim. Aan de top waren natuurlijk boedha's te bewonderen! De brommer beviel goed dus ook de volgende dag rond gereden in de omgegeving. Wat is Krabi toch een mooie streek! Veel rotsen, groen en goed asvalt. Dus perfect om rond te toeren.
Naar Nopparat Thara en Ao Nang strand geweest. Nopparat Thara toch wel duidelijk mooier helaas geen foto's van. Vanuit Nopparat Thara strand naar een eilandje dichtbij de kust gezwommen/gelopen. Leuke ervaring he Hans!

Vanuit Krabi City zijn we naar het Eiland Ko Lanta Yai gegaan. Waar we echt een super gave ronde kamer hadden. The Round House! Hier zijn we een tijdje gebleven en hebben vooral lekker aan het strand gelegen, gezellig gekletst en Helen en Thea weer ontmoet. Dus ook weer met ze vieren naar leuke feestjes op het strand geweest! Voor Helen & Thea zat de reis erop en gingen weer richting Duitsland. Erg jammer want het was erg gezellig! Ook voor Hans was het tijd om te gaan. Ik wou graag een Liveaboard gaan doen dus ben richting Phuket gegaan om te kijken of ik daar iets kon boeken! Meer vertel ik in het volgende blog!

Groetjes Bart!

ps. hoop dat mijn nederlands nog een "beetje" correct is want het is lang geleden dat ik nederlands heb geschreven en gesproken!


Additional photos below
Photos: 11, Displayed: 11


Advertisement

Copy of IMG 0945Copy of IMG 0945
Copy of IMG 0945

De Top bereikt!
Apie!Apie!
Apie!

Onderweg naar de top!
Round House!Round House!
Round House!

10 m van het strand en hadden het bovenste gedeelte!


8th May 2012

Tiger Cave
Ha Bart! Ja wat een klim is die Tiger Cave... en dan met die warme lucht.. gelukkig maakt het uitzicht veel goed hahahaha. Geniet! Liefs uit een kkkkkkoud nederland, ps. stuur wat warmte en zon door! Femke
9th May 2012

;)
Hey Bart, Je Nl is nog perfect! Dat verleer je toch niet zomaar?? Ik hoor van anderen dat je op een gegeven moment ook echt in het engels gaat denken.... Jij ook? Jammer dat we elkaar steeds missen op skype enz. Denk aan je! Dikke knuffel Loes

Tot: 0.057s; Tpl: 0.011s; cc: 12; qc: 30; dbt: 0.028s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb