Potápění u Japanese garden

July 15th 2011
Published: July 15th 2011

15. červenec, Ko Tao
Dnes ráno jsme se probudili, najedli se v bungalovu pár sladkých buchet co jsme včera koupili v seven-elevenu sbalili si věci, vrátili klíček od bungalovu, dali si kafe a čaj a přešli do diving centra Sea Shell resort, kde jsme si včera objednali testovací potápění. Podnik vedou francouzi, tak snad by měla být kvalita výuky i vybavení OK.

Zaplatil jsem, Silvie se chvíli houpala. Vyslechli si základní instruktáž od Juliana a šli si do skladu vybrat padnoucí výstroj. Poté byla krátká pauza na jídlo, šli jsme do vedlejší restaurace, dali si každý polévku - já moji oblíbenou kokosovo-pálivou a Silvie kuřecí s rýží - chuť jako v Evropě a i o trošku dražší než jsme zvyklí...

Po oobědě jsme se naskládali do dlouhonosé lodi co nás dopravila k větší žlutě natřené lodi, která měla v podpalubí samé potapěčské bomby a jiné vybavení. Vylezli jsme po žebříku o patro výš a vydali se k potapěčké oblasti Japanese garden. Rozdělili nás začátečníky do skupinek po 3-4, nás vedla Carolin. S námi byli ještě holandští kluci Thomas a Matthis. 15 a 17 jak jsme se později dozvěděli. Dostali jsme výstroj a po jednom skočili do vody. Doplavali jsme na hladině na pláž a tam v metrové hloubce si prakticky vyzkoušeli ráno naučenou teorii. Konečně jsme se vydali na ponor. Začali jsme zlehka, jenom postupně jsme se dostali do 7mi metrů. Kolem nás jsme viděli spoustu barevných rybek a korály. Zhruba po půl hodině jsme se vynořili, a vylezli na palubu. Čekali jsme ještě až se vrátí pokročilejší a pak jsme se vrátili do resortu.

Sbalili jsme batohy a vyšli do bungalovů Clear view. Včera jsme si jeden předběžně vyhlédli. Trošku ošuntělý, ale s klimatizací ledničkou a hlavně - nádhernou polohou u moře. Byl jsem zvědavý jestli bude ještě volný. Byl, a tak jsme se ubytovali - okolní bungalovy jsou neobsazené a tak jsme tu úplně sami. Vyčváchli jsme se na naší soukromé plážičce a vyrazili na večeři.

Tot: 0.067s; Tpl: 0.009s; cc: 5; qc: 45; dbt: 0.0376s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb