Advanced open water divers!

Thailand's flag
Asia » Thailand » South-West Thailand » Ko Tao
March 14th 2006
Published: March 14th 2006

Sol paa Koh TaoSol paa Koh TaoSol paa Koh Tao

Slapper af efter en dag med dykketeori
Hej alle sammen,

der er gaaet et stykke tid siden vi sidst fik skrevet herind. Vi befinder os lige nu og en time frem paa ko Tao hvor vi har taget vores "dykkeruddannelse". Alting her handler om dykning, mad og strand, saa efter en uge er det tid at komme videre. Internettet er ikke det mest stabile paa oeen, derfor den lange tid fra sidste skrivning 😊

Vi har paa det stykke tid saamaend ikke lavet andet end at dykke blandt smukke fisk og koraller... og saa lige en mega lang togtur fra Bangkok og baadtur og et stop i chumpon paa fastlandet for at komme til Ko Tao.
foerst tog vi vores open water course, derefter en overbygning saa vi nu er certificeret til at dykke helt ned paa 30 meter. der er super, flot og et andet dyreliv. vi er blevet omringet af en kaempe KAEMPE stime barracudaer, henrik har faaet "spist" lidt af sit oere af 3 afsindigt nysgerrige og farvestraalende fisk, vi har set stingrays og sidst og mest voldsom: triggerfish.
Tegnet for triggerfish er en form for haand-pistol, og dete r der en grund til, de angriber alt der kommer taet paa (som oftest
Koh Tao Koh Tao Koh Tao

lige foran vores hotel, 10 meter fra vores dykkerskole
instruktoerens finner) til alle dykkeres store underholdning.

imellem dykkene har vi dog ikke kun spist og sovet, der har vaeret en farlig masse teori som vi skulle laese stoerstedelen af selv. Det har holdt haardt, i forgaars meget haardt da Inge gik ud som et lys (med kun halvt faerdig bog) kl 20.
men vi fik lavet alle vores knowledge reviws, og nu er vi saa helt faerdige dykkere.

Nu gaar turen den anden vej, til Bangkok igen efter vores vietnamesiske visum og muligvis videre paa en vandre-tur arrangeret af jysk. ellers tager vi selv til Chiang Mai og finder noget vandring og vigtigst af alt: elefantridning! - ikke Henrik? :D

14th March 2006

Dejligt at høre fra jer:) det lyder rigtig spændende med alt det dykning :) Håber i har det godt hehe

Tot: 0.051s; Tpl: 0.009s; cc: 8; qc: 43; dbt: 0.0326s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb