Foerste dage i Bangkok

Asia » Thailand » Central Thailand » Bangkok
March 3rd 2006
Published: March 3rd 2006

Grand PalaceGrand PalaceGrand Palace

Inge, Henrik og Chins kaereste.
Hej alle sammen,

Ja, her er vi saa i Bangkok, den store by med de mange mange mennesker, gadeboder, markeder og maader at fare vild paa.

Hotellet er ok, temmeligt varmt med kun en "fan" til at blaese den meget varme luft lidt rundt. Men vi overlever fint - tilvaenningen(til de 32 og heldigvis ikke 38 grader) skal jo falde paa et tidspunkt.

Vi er her til aften moedtes med Chinnapong, en ven af Aaron og Rikkes i Danmark, han har taget sig godt af at vise os lidt rundt, bl.a. til et natmarked og i morgen til grand pallace og andet godt med baadtur soendag. Virkelig flinke mennesker hernede.

Soendag aften er planen nattog mod syd og vand, snorkling og dykning.

Vi haaber alle har det godt i DK - ogsaa med sneen og kulden 😊

Inge og Henrik

Grand Palace og en masse turisterGrand Palace og en masse turister
Grand Palace og en masse turister

Specielt mange kinesere

5th March 2006

Hej begge , dejligt at høre fra JER Håber fortsat alt er vel. Lad os høre fra Jer snarest Kærligst Tina og Knud
5th March 2006

Skanderborg calling
Hej med jer! Det lyder godt med et par og tredive grader - god fornøjelse med snorklingen. Vi fik jeres hilsen via farmor & farfar, så måske er vi røget ud af mailinglisten (ptl@pwc.dk, tine.lundegaard@jyskebank.dk) Kærlig hilsen TIne & Peter
6th March 2006

jeii
det er godt at høre at alt går godt!!! og uha hvor ville jeg ønske jeg varmed jer i 32 grader og ikke 0 grader(-8 grader om natten) her i danmark, puha hvor er jeg dog træt af det lorte snevejr og kulde... :(:(:( men i må hygge jer... more comments to come... ;););) knus til jer begge! skulle hilse fra martin! -Sunna
25th March 2006

Så er 4xSønderborg også med
Hej Henrik og Inge Søren har været så venlig at give os linket til jeres TravelLog, så nu kan vi også følge med i afdækningen af "Østens mysterier". Mange hilsener fra os alle 4

Tot: 0.056s; Tpl: 0.009s; cc: 6; qc: 44; dbt: 0.0357s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb