Ko Samui

Asia » Thailand » South-West Thailand » Ko Samui
April 6th 2010
Published: April 6th 2010

Tama minun matkani hiilijalanjalki ei ole erityisen hyva, etenkin kun lennan samoille paikoille useampaan kertaan... No, talla kertaa jaimme sitten Ko Samuille. Eli lahdimme Sirjan kanssa Chiang Maista Ko Samuille keskiviikkona 31.3. Lento oli suora, ja meni nopeasti. Kentalla meita odotti kuljetus Imperial Boat House-hotelliin, josta olimme varanneet nelja yota. Tosin viimeisen vietin siella yksikseni, kun Sirja lahti lauantaina kotia kohti.

Keskiviikkona lahinna tutustuimme paikkaan, ja kavimme illalla hotellin ravintolassa syomassa. Siella oli thaimaalainen buffet seka thaimaalainen tanssiesitys. Torstaina vietimme suurimman osan paivasta rannalla, ja poltimme kumpikin itsemme isoista suojakertoimista huolimatta. Ranta, jolla hotelli on, on melko rauhallinen mika oli mukavaa. Meri oli lammin, ja jotta paasi uimaan sai kahlata jonkun matkaa, ranta oli todella matala. Illalla kavimme syomassa toisen resortin ravintolassa kalaa.

Sirja varasi perjantaiksi melontaretken ja lahti sinne jo aamuvarhain seitseman jalkeen. Mina kaytin tilaisuuden hyvakseni ja paivitin blogia, valtin aurinkoa (etenkin kasvot karahtivat jonkun verran) ja vietin iltapaivalla melkein kolme tuntia kylpylassa: vartalokuorinta ja -naamio, thai-hieronta seka kasvohoito. Illalla kavimme syomassa Charlie Chaplin-nimisessa ravintolassa joka nimestaan huolimatta tarjoili perusthaimaalaista ruokaa. Kavin siella myos Sirjan lahdettya lauantai-iltana, ja heti minulta kysyttiin etta missas ystavasi on.

Lauantaina emme vielakaan uskaltaneet menna auringonottoon, joten lahdimme hotellin shuttlella vahan isommalle Chaweng-rannalle. Kavelimme ensin ostoskatua mitaan ostamatta, ja sitten siirryimme rannan puolelle. Istuskelimme rantabaareissa, ja menimme sitten takaisin ostoskadulle lounaalle. Iltapaivan vietimme toisella hotellin kahdesta uima-altaasta, siina joka oli enemman varjossa. 😊 Illalla olikin Sirjan aika pakata ja aloittaa 30 tunnin kotimatka. Mina lahdin sunnuntaiaamuna Bangkokiin. Nyt on tiistai, ja huomenna alkaa minun kotimatka. Bangkokin tarinan paivitan kotoa kasin.

Voikaa hyvin!

Tot: 0.068s; Tpl: 0.01s; cc: 7; qc: 44; dbt: 0.048s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb