Kambodja


Advertisement
Thailand's flag
Asia » Thailand » Central Thailand
April 2nd 2015
Published: April 11th 2015
Edit Blog Post

Nu har vi stannat i Thailand 29 dagar, och tursitvisumet går ut imorgon, så vi flyger till Kambodja (Man kan också åka buss i 12 timmar HAHA, fat chance). I Kambodja måste vi stanna i 6 nätter, innan vi kan åka tillbaka. För när vi kommer tillbaka får vi endast 15 dagar förlängt turistvisum, vilket vi behöver för att kunna flyga hem igen.

Pga att Air Asia är mer restriktiva med handbagaget har jag endast packat med det jag behöver, inklusive dator. Inser därmed att jag packat med mig alldeles för mycket till thailand redan. Om en vecka är vi tillbaka, och jag har inte med mig mer än min lilla ryggsäck. Undra vad allt annat är som jag har med mig...

Advertisement



Tot: 0.278s; Tpl: 0.01s; cc: 9; qc: 49; dbt: 0.094s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb