matka alkoi

Thailand's flag
Asia » Thailand » Central Thailand » Bangkok
September 9th 2006
Published: September 9th 2006

Keskiviikko aamuna sitten palloilin Bangkokin lentokentan edessa. En ollu varannu nukkumapaikkaa etukateen, joten ei ollu hajuakaan mihin menna. Loysin bussin, joka vei mut keskustaan. Ulkona oli kun saunassa, rinkka painoi, olin nalkanen, vasynyt ja eksyksissa. Matka siis alkoi loistavasti😊 Onneksi loysin hostellin. Pienen ja likasen, mutta halvan. Tutustuin ruotsalaiseen tyttoon, Lisaan, jonka kanssa ollaan tutkittu tienoota nyt nelja paivaa.

Aluksi oli totuttelemista sankyihin, jotka on yhta kovia kun lankut,tuijottaviin ihmisiin, viemarin hajuun, kuumuuteen, ainoastaan kylmiin suihkuihin, rampoihin ihmisiin, jotka vaeltelevat pitkin katuja kerjaten rahaa, kommentteihin joita saan, katuihin, jotka on aina tungokseen asti taynna ihmisia ja huijaaviin ihmisiin. Mutta kaikki toi on jaany taka-alalle ja todella nautin olostani. Helppoa matkailua taa ei todellakaan ole.Et voi luottaa kehenkaan muuhun kun itseesi, ja ehka muihin reissaajiin. Ennen tanne tuloa luin varoituksia tavallisimmista huijausyrityksista, ja ne kaikki tapahtu ekan parin paivan aikana. Onneksi en ole uskonut yhteenkaan. Joten, jos joku sanoo jotain, sun pitaa suhtautua epailevasti ja tatkistaa itse.
Esim. koitettiin saada Lisan kanssa taksi. Jouduttiin pysayttaa kolme taksia ennen kun loydettiin taksikuski, joka lupasi velottaa mittarin mukaan. Ja sit kuski ei kuitenkaan laittanu mittaria paalle. Alotettiin kunnon metakka takapenkilla ja mittari meni lopulta paalle. Sen lisaksi taytyy pitaa huolta, etta kuski vie sut oikeeseen paikkaan ilman kiertoteita. Vaitella saa ainakin niin paljon kun haluaa. Ja taalla tosiaan on omillaan.

Ollaan kierrekty Bangkokin pakollisia turisti nahtavyyksia ja shoppailtu. Mika sen mukavampaa kun kuluttaa itsensa puhki temppeleissa ja basaareissa ja sen jalkeen menna rentoutumaan hierontaan. Tanaan mentiin kuokkimaan 5tahden hotellin kuntosalille ja allasalueelle.Treenausta vahan hairitsi se, etta selan takana tuijotti viisi thaipoikaa 😊 Mutta oli kieltamatta aika hieno paikka.

Alku jarkytyksen jalkeen oon viihtynyt loistavasti. Huomenna suuntaan Sattahipiin ja sitten Malesiaan. Saa nahda mita suurkaupungin ulkopuolella odottaa. Oon ajatellu lisata Kambotzan ja Vietnamin mun matkasuunnitelmaan, jos aika riittaa. Odotan innolla, mita seuraava paikka tuo tullessaan

9th September 2006

Matkablogi rulettaa
Hieno homma taa sun matkablogi Elina. Kiva olla tata kautta sun mukana kiertamassa maailmaa. Ja hauska nahda kuvia. Joo pida vaan puolesi siella. Ja ei kannata noin vain luottaa edes toisiin reissaajiin. Kokemusta on, etta ensivaikutelmakin voi joskus pettaa. Mutta sulla varmaan on ihan hyva arviointikyky. Pida kuitenkin silmat auki. ;-)
15th September 2006

SOOUUNNDDSSS NICE!!!! Kaikesta huolimatta...!!!! Haleja sinne!!!

Tot: 0.095s; Tpl: 0.011s; cc: 11; qc: 57; dbt: 0.0695s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb