viela hengissa

Thailand's flag
Asia » Thailand » Central Thailand » Sattahip
September 11th 2006
Published: September 11th 2006

Eilen sitten jatin Bangkokin taakseni ja otin bussin kohti Sattahipia(sijaitsee Pattayjasta vahan etelaan), jossa mun oli tarkotus olla laivalla Mirkan vieraana/tehda vahan toita. Muut turistit jai pois Pattayjalla ja olin ainoa ulkomaalainen taydessa bussissa. Huomas, etta olin turisti alueen ulkopuolella. Bussi jatti mut moottoritien varteen keskelle ei mitaan. Samantien kolme skootterikuskia hyokkas mun kimppuun. Yksikaan niista ei ikava kylla puhunut oikein englantia. Niinpa esitin merta ja laivaa, etta ne ymmartais, etta haluan menna satamaan. En ollu ihan varma ymmarsiko ne mihin ma halusin, mutta skootterin selkaan ne mut istutti. Ei ehka ollu kaikken mukavin matkustaa skootterilla rinkka selassa ja reppu kadessa, ilman kyparaa tietenkin(taalla ei oikein harrasteta semmosia). Viimestaan kun puikkelehdittiin vastaantulijoiden kaistalla, alko vahan epailyttaa, etta selvitaankohan tasta ihan ehjana. No paasin kuitenkin elossa perille, ja viela oikeeseen paikkaan.

Laiva on ollu ihan luksusta mulle. Sain oman hytin ja lampiman suihkun, ensimmainen sitten suomen. Outoa puhua taas suomea.
Tanaan lahettiin paivaretkelle Pattayjaan. Paikallinen nainen tarjos meille kyytia autonsa avolavalla. Meijan yllatykseksi se vei meijat syomaan ystavansa talolle. Niinpa saatiin aivan loistava paikallinen paivallinen. Oon laivalla perjantaihin asti, ja sit ajattelin lahtea etelan ja Malesian sijasta ensiksi pohjois-Thaimaaseen ja Vietnamiin. Kuvia pistan taas kun siihen on mahdollisuus.

12th September 2006

Tapaatko Mikaelin?
Tiinalta sain tanaan tietaa tasta blogistasi...olet saanut kokea jo monenmoista, vaikka matkasi on vasta alkulukemilla! Pida silmat tarkkana siella liikkuessasi. Mikael on, niinkuin saatat jo tietaakin, siella Sattahipissa vakkakaan ei viela laivalla. Olisikohan sun mahdollista tavata Mikael niitten paikassa, ennen perjantain lahtoasi? Vai palaatko viela Bangkokiin jossa laiva on myohemmin useamman viikon. Toivottavasti tienne kohtaavat silla edellisesta tapaamisesta on jo yli viisi vuotta! Terkkuja meilta kaikilta!
13th September 2006

Ihanaa että olet elossa! =)
Kiva kuulla,että matka on alkanut hyvin!Vauhtia ja vaarallisia tilanteita ainakin näyttänyt riittävän.Pidä hauskaa!Kiva "elää" sun matkaa samalla tässä sun kanssa!

Tot: 0.133s; Tpl: 0.042s; cc: 11; qc: 66; dbt: 0.0653s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb