Bangkok

Asia » Thailand » Central Thailand » Bangkok
February 1st 2014
Published: February 11th 2015

Kort oppsummering før vi beveger oss til flyplassen.

Vi kom til Bangkok sent på ettermiddagen. Vi hadde booket hotel i nærheten av flyplassen (din Mueang). Det viste seg å ligge inne på et gedigent messeområde. Etter en middag hvor disse hersens pinnene dukket opp igjen ble deenn spasertur på området. Vi skjønte det var en messe da de innfødte kom bærende på de utruligste ting.. Alt fra smultringer til soplimer!

Vi fant en dør og fant ut at vi måtte finne ut av hva denne messen hadde å tilby. messehallen var gedigen og det tydeligvis en messe hvor de lokale selgerne fra diverse områder i Thailand solgte sine produkter!

Michael fant mye fint å kjøpe men det ble med 3 armbånd til den nette sum av kr. 20,-.

Men det var uansett morsomt å tusle rundt å se på hva de hadde å tilby.

Men nå fortsetter vi ferden videre... Ny blogg kommer så fort vi har nettilgang i Burma!

Tot: 0.15s; Tpl: 0.009s; cc: 15; qc: 63; dbt: 0.0834s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb