Jukka saapuu

Published: December 9th 2012

bridgellabridgellabridgella

Brittilaisella bridgeklubilla
Taas oli uni katkonaista. Sitten viela joku soitti hotellihuoneeseen aamulla klo 5.30, enka nukkunut sen jalkeen. Paatin sitten lahtea Jukkaa vastaan lentokentalle. Menin ensin metrolla ja vaihdoin lentokentalle menevaan junaan. Olin perilla vahan ennen, kuin Jukka paasi tulotarkastuksista ulos. Palattiin hotellille taksilla. Kaytiin lahiravintolassa. Han soi ja otti oluen - mina vain kahvin.

Ehdin levahtaa vahaisen, ennen kuin Michael nouti minut autolla klo 13.20. Menimme brittilaiselle klubille pelaamaan bridgea. Heti pelien aluksi japanilainen nainen pyysi minut pelipartnerikseen 21.12., koska pelaan systeemeja, joita taalla ei kuulemma kukaan pelaa (2/1 ja kaannetyt alavarit). Michaelin kanssa pelasin britti-Acolia, jonka tunnen kylla periaatteessa, mutta jota en ole pelannut juurikaan. Pelien tulos ei ollut huikaiseva, mutta kivaa oli. Palasin hotellille bussilla ja metrolla ja nautin iltapalan katuravintolassa.

Tanaan oli hiukan utuisempaa. Aurinko ei porottanut, mutta ei satanutkaan, ja lampotila jotain yli 30 astetta.

Tot: 0.109s; Tpl: 0.009s; cc: 7; qc: 23; dbt: 0.0876s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb