Lauantai

Thailand's flag
Asia » Thailand » Central Thailand » Bangkok
December 8th 2012
Published: December 9th 2012

Nukuin aamupalan jalkeen viela aamupaivan. Alun perin oli tarkoitus lahtea elaintarhaan, mutta hylkasin idean, kun aikaa oli mennyt niin paljon. Matkustin Sky Trainilla joen rantaan, sitten laivalla pohjoiseen. Jain talla kertaa pois joen lansirannalla, jossa en ollut ollutkaan aiemmin. Seutu oli vain sen verran ankean oloista, etta hankkiuduin bussipysakille, josta matkuistin itarannalle. Kyyti meni turhan kauas rannasta, eika huvittanut kavella helteessa laiturille. Hyppasin bussiin, jonka toivoin vievan laiturin lahelle. Reitti kulkikin yhden laiturin lahelta, mutta seuraava pysakki oli taas joen lansirannalla - nyt olin tosin mennyt yli toista siltaa pitkin. Ei muuta kuin bussilla takaisin ja viimein laiturille. Ensimmainen laiva oli niin taynna, etten angennyt siihen itseani, vaan odotin seuraavaa. Olikin taas tullut pimea, ennen kuin olin takaisin hotellilla. Oli sen verran vasahtanyt olo, etten lahtenyt enaa liikenteeseen.

Tot: 0.047s; Tpl: 0.009s; cc: 7; qc: 23; dbt: 0.0311s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb