Welcome to Bangkok!

Thailand's flag
Asia » Thailand » Central Thailand » Bangkok
February 2nd 2010
Published: February 4th 2010

Hej hej eller sa wat dee krap som vi sager har i Thailand.

Vi mar bra och borjar sakta aklimatisera oss har nere. Resan hit gick smidigt aven om den var lite jobbig, mer sa for vissa(Karp blev lite smittad av Jessica), men det gick relativt smartfritt. Val framme i bangkok akte vi till khaosan road som vi blev rekommenderade och forsokte fixa ett rum po Khaosan palace, vilket blev fullt precis nar vi kom dit! Vi hitta ett annat hostell, fick bli forsta basta som verkade okej, det visade sig vara lite dyrare an palace och dessutom utan pool, darfor bor vi po palace idag istallet. Har precis tagit oss ett dopp pa deras pool uppe pa hustaket, riktigt skont.

Idag har vi hunnit med en hel del faktiskt, vi var uppe relativt tidigt och har akt runt halva stan och gjort diverse saker, bl a besokt lite tempel, atit lunch med en thailandare och kopt en tur till Chiang Mai dar det borjar en flower festival i helgen. Dessutom kommer vi att dra ivag pa en tre dagar trekking i nationalparken och sedan vidare till Laos. Vid gransen kommer vi att aka bat (slowboat) ner till Luang Prabang vilket kommer ta oss 2 dygn ungefar. Darefter vet vi inte riktigt vad vi gor an, det visar sig tids nog...

Hej sa lange

4th February 2010

Schedule?
When do you start the trekking tour? Have you found Pat Pong? Is it nice? Live well Mom and dad
7th February 2010

Synd att ni inte fick se några roliga djur förutom en gris,hihihihi heheheh
8th February 2010

härligt
Skönt att höra från er! Det verkar inte gå nån nöd på er. Njut av Thailand grabbar! Vi ses snart, kram på er.

Tot: 0.09s; Tpl: 0.016s; cc: 6; qc: 45; dbt: 0.0345s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb