11.07.


Advertisement
Thailand's flag
Asia » Thailand » Central Thailand » Bangkok
November 7th 2007
Published: November 7th 2007
Edit Blog Post

ma megint a korhazban voltam reggel 7tol este hatig, illetve volt egy ebedszunet kozben, amikor elmentem a menzara, sajnos nem tudom az etelek nevet, uh sikerult megint vam jo kis csiposet rendelnem....delelott nagyvizit volt, amit ram valo tekintettel angolul tartottak, persze jo, ha a felet ertettem, de nagyon kedvesek, hogy csak miattam tartottak angolul, uh vegig nagyon figyeltem es imadkoztam, hogy nehogy kerdezzenek vmit es kideruljon, hogy nem igazan ertem mirol van szo.....aztan ebed utan megint vizit, meg ahhol megint szetszivatott egy rezidens, laikusok ne figyeljenek, de aki ert hozza, annnka emondom, hogy vmi reentry tachycardiat kellet elemznem, persze onanntol kezdve, hogy tengelyallas, meg ilyesmik (mindezt angolul!!) eshat be kell valljam, hogy az EKG telejesen kiment a fejembol, szoval nem volt kellemes. de aztan a rezidens latva, hogy kicsit sok volt ez nekem elhivott vacsorazni es vegul jot beszelgettunk, meg aztan hazafele menet osszefutottam a francia csajokkal, es elkisertem oket is vacsizni, en meg soroztem. egesz finom a thai sor 😊
lattuk a tv-ben, hogy ma kiengedtek a kirlyat a korhazbol, uh mindenki nagyon boldog emiatt.
no, mara ennyi, holnapra meg kell egy kicsit tanulnom.
pusz



Additional photos below
Photos: 2, Displayed: 2


Advertisement



Tot: 0.081s; Tpl: 0.019s; cc: 5; qc: 45; dbt: 0.0494s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb