11.06.


Advertisement
Thailand's flag
Asia » Thailand » Central Thailand » Bangkok
November 6th 2007
Published: November 6th 2007
Edit Blog Post

na, ma reggel 7tol este 7ig korhazban voltam es nagyon faraszto volt, mert megint mindenki csak thaiul beszelt es meg mindig nem ertem az angoljukat nagyon jol. raadasul osszevissza kerdezgettek, persze nem igazan tudtam, uh kicsit ciki volt, kaptam csomo hazifeladatot, hogy nezzek utana...de nagyon finomat ebedeltem, 2 rezidens elvitt a piacra kajalni, nem mindegyiket tudom megnevezni, de ilyen etelek voltak: papaya-salata (csipos), fried kukorica, ragados rizs, meg vmi disznohusbol valo etel, meg vmi levelekbe csomagolt csirke, dehat annyira finomak voltak, hogy nagyon!!! sajnos nem engedtek, hogy kifeizessem a reszemet, ami nekem nagyon kinos volt, de az o kulturajuk mas, ha en vendeg vagyok, akkor nekik termeszetes, hogy meghivnak. sanos nekem nem az, uh remelem majd tudom vhogy viszonozni. meg jartam ma az anatomiai meg patologiai meg igzsagugyi meg parazitologiai muzeumban, inkabb most nem irom le, hogy miket lattam, de nagyon erdekes volt. fogok venni magamnak szep sarga polot a kiraly cimere van rahimezve, mindenki ebben jar, gondoltam nekem is kell. meg ilyen karkotot ilyen muanyagot, az van rairva, hogy "long live the king". ezek tenyleg imadjak a kiralyukat. allitolag mar jobban van. sajnos ma nem csinaltam kepeket, de majd felteszek kesobb. na ennyi mara, nagyon elfaradtam.
sziasztok

Advertisement



6th November 2007

:)
6th November 2007

Hello Rozikam, nagyon-nagyon erdekes olvasni a beirasaidat! Irj meg arrol, h nagyon furik-e az emberek, mmint viselkedesben meg ilyesmi! A francia csajszik honnan vannak pontosan? pusszancs Anika
9th November 2007

hello nagyon mas kultura es mindig azon parazok, hogy vajon mikor sertem meg okat, de igyekszem odafigyelni. franciak beousancon-bol (tudu hogy nem irjak...) jottek. na tsok

Tot: 0.116s; Tpl: 0.013s; cc: 5; qc: 45; dbt: 0.0901s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb