171.den - Taipei


Advertisement
Taiwan's flag
Asia » Taiwan » Taipei
July 18th 2018
Published: July 18th 2018
Edit Blog Post

Moj posledny den na taiwane. Sice de facto posledny bude zajtra ale to je len presun na letisko.

Chrapal som az do 9/30, vybehnutie na ranajky do 711 a nazad do postele.

Ubytko nakonec opustam az po 12/00.

Smer severna brana a stara posta. Nakonec som si to rozmyslel a mincu nekupujem, kupim nabuduce, bo mam taky pocit,ze na taiwan sa isto este vratim.

Vonku bolo dnes vacse teplo nez vcera.

V ubytku nic nerobenie a cakanie na 15/30.

O 16/00 mam stretko na nabrezi rieky tamsui.

Dadaocheng pier plaza. Tuto oblast poznam z minula ale vtedy som bol na opacnej strane a moc ma to nenadchlo.

CS i ja prichadzame na minutu presne.

Je tu par stankov s pivami, francuzske, thajske, talianske.

Kotvime na malej plechovke peroni za sialenych 120td. Opat som cakal,ze to bude capovane, tak dost velke sklamanie.

Ludi malicko, vecer to tu byva full. Na cinsky novy rok tu byva ohnostroj. Inak cez den slabota, v noci to tu mozno ma svoje caro.

Fajn vyhlad na rieku, vyskove budovy a lietadla, ktore sa chystavaju pristat na blizke letisko. Niektore vyzeraju ako keby chceli napodobnit naraz do dvojiciek.

Okolo celeho taipei vedie cyklo trasa, podla cs cca 2-3hod trasa. Vsetko to ide okrajom, nie cez centrum.

Z nabrezia sa dostavame na ulicu dihua pred taipei xiahai city god temple. Tu davaju gratis caj. Udajne ak si clovek zoberie z chramu napoj resp jedlo /v niektorych ponukaju aj jedlo/ bude mat stastie.

My vsak nabiehame do obchodiku a kupujeme 3 male corony. Opat ak clovek kupi 3ks dostane zlavu.

Ako sme vysli von oproti nam isla baba a za nou chalan s fotakom a ruchovym mikrofonom. Tak som im dal do zaberu flasu. Potom zrazu cs spozornela, velmi znama spevacka a youtuberka dena / hey its dena nazov na youtube/

CS hned napichana znej, tak sme ich sledovali nazad do obchodiku, kde sa s nimi vyfotila podebatila.

Neskor pitie corony na schodoch. Ked v tom tam opat prichadza taiwanska spevacka co studovala v usa muziku aj s celym stabom a zacina natacanie zaberov do novopripravovaneho klipu.

Opat je cs mimo, neskor sa k nim presuvame, cs im prinasa caj z chramu.

Inac cs dobre rychlo chlasta, nie ako ostatny taiwanci co pivo len cuckaju.

Nuz bohuzial po 2 hodinach cs odchadza domov, bo dnes vari rybiu polievku.

Kazde rano chodi pomahat rodicom do obchodiku, mimo pondelka. Vtedy je vacsina vyvarovien zavreta.

Skoda, som cakal,ze sa na rozlucku s touto skvelou krajinou riadne zepalim. ah nech som uz nazad v indonezii, tam sa chlastat nebude.

Pesibusom nazad na ubytko, kde nuda.

Napisanie dalsej tabulky na stopovanie, tentoraz velmi jednoduchy a sto percentny stop na letisku v sappore. Nazov na tabulke je ruri. Ta uz pisala,ze vyzdvihnutie plati, tak super. Bud to v japonsku dopadne na jednotku alebo to bude uplny prepadak, Som zvedavy.

Vybehnutie na veceru do neakeho bufetu, kde ryza, dve prilohy a dva male kusky kurata.

od 20/00 uz na ubytku, ide na mna daka unava. Tak mozna po sprche pojdem uz aj spat.

Na ucte mi pipli dve zelene sumy, dva darceky k meninam od mami a od kakavka.

Zajtra furt nevim ci ist na letisko metrom abo busom.

V penazenke este 240td + neaky kredit na easy karte.

Rozmyslal som,ze dam este pivo ale volako na nho nemam chut.

Futbal v bosne kukat nebudem, je to dost neskoro a rano vstavam uz o 6/30.

Skoda,ze sa neda spravit online checkin na zajtrajsi let. Scoot air to podporuje len pre lety zo singapuru.

Inak v taipei som mal vytipovane este dalsie veci na kuknutie / resp daytripy/ ale fakt sa mi uz nechcelo nikam chodit. Pocka ma to nabuduce.

Kukal som pocasi v sappore, nahovno, ma prsat a zima, v noci 15c a cez den max 23c. A to mam len dva dlhe rukavy a jednu bundu.

naklady :

vyber 500td = 14.05e /revolut/
ranajky : 70td
obed : 65td
2xdve male plechovky peroni : 240td
vecera : 65td

Advertisement



Tot: 0.081s; Tpl: 0.011s; cc: 12; qc: 24; dbt: 0.0464s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb