149.den - hengchun


Advertisement
Taiwan's flag
Asia » Taiwan » Kenting
June 26th 2018
Published: June 28th 2018
Edit Blog Post

V pohode vyspaty, spakovanie sa a opustenie ubytka.

Dole v lobby spal volaky clovek, nevim ci zamestnanec abo co.

V metre dobijam easy kartu.

Kupujem ranajky a smer bus stanica.

Cestou sa dava so mnou do reci miestny clovek.

Rozprava mi ako je tu vela anglickych skol, skolok. Pokazil sa mu pc tak ho ide dat opravit.

Nabieham do bus stanice, tu ma posielaju o budovu dalej odtial chodia busy smer juh

Kaohsiung Bus na Kaohsiung Station je ta moja spravna spolocnost.

Trasu medzi kaohsiung a hengchun operuju rozne spolocnosti. Da sa ist z tejto bus stanice resp zo stanice zuoying ale ta je trosku dalej.

Spiatocny listok vychadza lacnejsie avsak listok s easy kartou je lacnejsi (jednosmerny)

Ono cestovanie s easy kartou dava skoro vsade zlavu, takze sa to oplati viac ako kupovat zvlast listky.

Vratnik ma informuje, ze moj bus odchadza o 5min. Dnu v okienku zistene, ze listok si nemusim kupovat, staci pipnut kartu v buse.

Najskor prichadza mestsky bus. Sofer vystupuje, vratnik mu dava fukat. Nafukal nulu tak moze pokracovat.

Prichadza moj bus, vratnik mi ukazuje,ze to je moj. Dnu 5ludi. Tak fakt velka vytazenost tejto linky. Chodi kazdu hodinu.

Cesta ubehla rychlo, ako sme sli viac a viac na juh, tak sa po pravej strane zacalo ukazovat pekne modre more, len plaze nic moc.

Po vystupeni z busu mega teplo.

Je 12.00, idem skusit ubytko.

Prvy dojem z mestcka nic moc. Len ulice, ziadny park, nic co by ma tu malo prijmet ostat viac dni. Po prichode do ubytka lutujem aj 3 noci co tu stravim.

V ubytku dvaja psi,3 macky. Majitelka mi dava rychlo kurz ako otvorit dvere (ciselna kombinacia), rychlo ci mam dake otazky bo sa ponahla prec. Opat dalsi skvely pristup k zakaznikom.

V 8.dorme som sam, klima sa zapina az po 20.00, su tu dva fany.

Zachod a sprcha na prizemi.

Pred odchodom na jedlo mi do izby nabieha skurvena macka, zaliezla pod postel. Nuz ju tu zatvaram.

V supermarkete kupujem vodu a smer uz jedlo.

Opat objednavam pomocou ruky i ked majitelka vedela ang.

Uplne velka porcia nudlovej polievky s dvoma muslami a masom.

Napraskany odchytavam bus c102, ktory ide k white beach (baisha zastavka)

Vodic mi ukazuje aby som si nepipal kartu a nieco mele. Jedna cestujuca preklada, chcel vediet moju destinaciu, potom uz pipam kartu a vezem sa.

V buse dvaja ludia.

Sofer aj cestujuca ma naviguju na plaz. Proste dole k moru uplne jednoduche.

Tu kopa sikmacov ale vacsina sa len foti.

Obdalec vyhradene miesto na plavanie. Dazniky s plastovymi stolickami, na nich sikmaci a na moje prekvapnie aj dost bielych (skola, dobrovolnici?).

Tien skoro ziadny, iba jeden kusok aj to nahovno.

Skacem do fajn vody. Par sikamcov sa tu kupe vo vestach ale idu len po zadok.

White beach vobec neni white ale normalna zlta pieskova farba.

Hosti tu obskakuju poskoci na 4kolke. Nosia nafukovacky, resp zvazaju ludi na banan, ci ine morske atrakcie.

Zvazaju rozumej vzdialenost asi 50m. Sak lenivy sikmaci.

Vybavenie inak nic moc, jeden bufet, spoplatnene sprchy a zadny chladok resp lavicky.

More a plaz ok, stoji to tu za zastavku.

Po relaxe a plavani necakam na zapad slnka ale poberam sa na hlavnu, reku skusim stopa, bo v busoch sa tu nevyznam a free wifi tu neni.

Pesi prechadzam asi 1km. Premavka minimalna.

Jedno auto zastalo, ked som isiel k nemu tak sa rozbehlo, spomalilo a ufujazdilo. Debilkovci.

Zastavujeme mi starsi par, ang nevedia. Vyhadzuju ma v polke cesty na bus zastavke.

Tu mi hned zastavuje dalsie auto. Opat ziadna ang, na mape ukazujem kam chcem ist.ok

Po 200m na krizovatke vsak zabacaju uplne na iny smer. Tak vystupujem.

Dost podivna osadka auta inak. Zenska, divne dieta a slepy ujko.

Necakam dlho a nakladaju ma cestari (?).

Necakal som, ze ma posadia na korbu ale fajn konecne zas po case prava azia.

Vyskakujem kusok od ubytka. Mesto je male.

Na hosteli sprcha a mensi relax. Nikto okrem zvierat tu neni.

Navecer prieskum onicom Shipai Parku. Neake skala, ziadna zelen.

Hradbami sa dostavam na hlavnu ulicu, tu kopa jedla.

Zapadam do miestne vyzerajuceho podniku. Fajn polievka s masovym doplnkom.

Na ulici kopa turistov.

Lakal ma kupit si aj kusok melonu ale som napraskany.

Zajtra v plane pozicanie skutru resp elektoskutru, bo bez vodicaku tu vraj skutre nepoziciavaju.

Zatial sklamanie z tejto casti.

Naklady :

Dobitie easy karty : 200td
Jedlo : 30td
Kaohsiung Bus Kaohsiung -hengchun (9.35hod) : 247td (kredit)
600
Voda 1.5l : 18td
Nudlova polievka : 60td
Bus c.102 : 32td (kredit)
Nudlova polievka , doplnok maso : 70td


Advertisement



Tot: 0.528s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 48; dbt: 0.3056s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb