217.den - soul


Advertisement
South Korea's flag
Asia » South Korea » Seoul
September 2nd 2018
Published: September 3rd 2018
Edit Blog Post

Ubytko na jednu noc ok ale naviac isto nie.

Izba mala a ked bola pustena klima dost to fucalo na mna.

Pri baleni ako som sedel na posteli, tak na nej bolo dost cudzich vlasov.

Pesi presun k blizkej city hall, kde od 12.00 zacina program na friendship festivale

Do zaciatku este asi dve hodiky, odpocinok v pekne upravenom umelom (?) kanali na ulici cheonggyechon.

Na slnku susenie topanok, ponoziek, batohov. V chladku relax.

Po relaxe pobratie sa k festivalu.

Riecku prekracujem po kamenoch, skoro som jednu indku zhodil do vody aspon by sa konecne umyla 😊

Po schodoch sa dostavam hore na ulicu.

Tu uz culi ruch, kopa ludi, stanky pootvarane.

Najskor idem okolo africkych stankov s jedlom. V niektorych stanoch su ludia aj v krojoch.

Kazdy stan je zvlast krajina s tradicnym jedlom a tradicnymi ludmi doplneniny o korejske priatelky, zeny.

Mensie podium pri kanali a zrazu kukam lepsi a svk stanok.

Ten obsluhuju dvaja chalani a baba.

V ponuke trdlelnik, gulas (bez chleba), steiger plechovkove pivo, hruska, slivka, tatra tea 54 a 75 sa mi zda.

Tak hned sa davam do reci. Fasujem vsetko gratis.

Najskor trdelnik, ktory zapijam hruskou, najskor do jednej, potom do druhej a nakonec aj do tretej nohy.

Vsetci traja tu dlhodobo ziju, bud studium abo robota. Vedia korejsky.

Obcas ich zavola velvyslanectvo a idu na takuto akciu.

Jeden chalan bol v ja, kolumbia, peru, bolivia cca 3mesiace a minul tam cely moj budget co mam na tuto cestu. Ale zas vravel, ze siel vela tur so sprievodcom, splavoval rieky a proste vela investoval do zabavy.

Nuz len podcenil svoju vybavu. Nemal so sebou kvalitne veci. Co v horach lutoval, ked ludia okolo mali rychloschnuce tricka, kvalitne batohy, fotaky atd.

Po jedle a chlaste pokracovanie v prieskume.

Polsky stanek, kde dvaja polaci a 5sikmacek.

Tak reku zubrowku mate. Sikmacka ani nevedela co to je. Tak zo srandy vravim vy ste neni polaci. Ona hned sme sme, ja mam manzela polaka.

Cesky stanek ma niako neoslovil. Opat cesi a sikmacky.

Prichadzam pred city hall, tu velke podium ale nik na nom.

Na info cenre zistujem kedy co bude, no neochotna dobrovolnicka mi dala len prospekt bez programu, ten je vraj pri podiu.

Dobrovolnikov inak plna kopa

V tejto casti sa nepredavalo jedlo ale tradicne vyrobky.

Tak opat svk stanek. Predavali modransku keramiku, sviecky a take mini skenenne figurky.

Chalan s cinskou priatelkou.

Narovinu mi povedal, ze vsetko mu tu vybavil stryko aj vsetok tovar mu sem posila.

Ludia tu kupovali hlavne sviecky.

Dal aj par zazitkov z predaja.

Dost ludi sa pyta ci sviecky su jedle. Alebo ked predavali trdelnik, dosla zenska, strcila 3x prst do arasidoveho masla, on kuka na nu, ze co robi. Vraj chcela vediet ako to chuti.

Co ma prekvapil, tak korejci vraj velmi radi zjednavaju a ich mozog nedokaze spracovat pomer cena kvalita. Co mi potvrdil aj chalan od jedla.

Hrusku 45percent porovnavaju so soju 18percent. Soju lacne, lepsie.

Pristavujem sa pri cze stanku. Tu ma hned identifikovali (trnavsky dres na sebe).

Ponukali rovnake male skelnne postavicky. Rovnaky dodavatel ako pre svk.

Nazad k malemu podiu, kde vystupovali polynezania, neskor roztlieskavacky z usa (jedna bola slovinka, bo na nas pri stanku kricala).

Obdalec dalsi festival, vietnamsky.

Tam neskutocne kvanta ludi, vacsina vietnamcov.

Vsetci staly jak zeravy na vientamske jedlo ale za korejske ceny.

Mimochodom nasi predavali misku gulasu prvy den za 8k, no dnes museli zlacnet bo korejcom sa to zdalo vela, tak dnes za 7k

Mala hruska stala 3k ale zadny decak,uplne maly poharik, tatransky caj 7k

V cu kupujem kgb a trojuholnikovu plnenu ryzu.

Nazad pred podium, kde dalsie vystupenia.

Najlepsi stanok na efekt mali uzbekistanci. Ti pekne v krojoch, tancovali, som si dal jeden tanec s nima.

Dalsi efekt stanek boli turci. Ale tam islo len o to ako nakladali zmrzlinu do kornutkov.

Tu zistujem ci su za fenerbahce (super tt). Tak, ze ne, ich futbal nezaujima (sok). No bola pri nich vypasena zapredana kurva (tipujem ang, co nasla zalubu v moslimskej viere) a ta hned fenerbahce je best, nemate sancu.

Zastavka pri nasich, dalse hrusky a gulas (vsetko gratis).

Lude tu najviac kupovali trdelnik (poznaju z prahy) a plechovkove pivo, no a par ludi aj flasu hrusky.

Potom dosol jeden stary alkac, zacal zjednavat a kupil 5 flas tatranskeho caju (z toho 3 75).

Pristavila sa aj slovenska ucitelka anglictiny v korei so svojou (?) kirgizskou ziackou.

Ta pekna sikmoocka. Supla jednu hrusku a hned cervena v tvari a po par minutach bolo pod vplyvom 😊

Velmi prijemna baba (kirgizska). V koreii sa chce zamestnat ako tlmocnicka, ked sa jej to nepodari tak smer moskva a tam si uz vraj nieco najde v pohode.

Normalne som zacal premyslat, ze po belgicku sa vratim domov, dockam do konca jari a pobeham -stan krajiny. Sice bude tam zima ale asi vac dobrodruzstva, alkoholu, peknych bab nez v ja. A co to budem aj rozumet.

Opat koncert, indonezania z bandungu, hroooza, som vydrzal len jednu pesnicku.

Na velkom podiu nepochopytelne rovnake skupiny co boli na malom podiu.

Berem batoh, na cestu dalsa hruska a smer ubytko.

Cestou dohadujem cs stretko na vecer.

Taiwanka zo vcera sa neozvala a tehotna baba z prvych dni tez ne.

Vyskakujem v casti hongdae

Je to jedna z party casti soulu.

Chalan zo stanku mi odporucal itaweon, vraj tam neni problem s korejkami, len im treba stale hovorit ipojo, aka si len krasna. Proste furt nonstop a potom sa jej treba opytat ci si nechce ist odpocinu. (normalna veta. Nejdeme si odpocinut) To znamena v korei trtkacka.

Tak ale jemu sa to lahko hovori, ked vi korejsky

Opat byvam v sieti kimchi.

Staff spociatku vyzeral normalny (chalan) ale potom som zisit, ze v lobby z 5ludi boli 4 zamestnanci (mlade baby, sikmooke, zidovske a ruske). Jojo rovnaky tip ako v prvom kimchi.

Jedna zidovka tam zacala zrazu plakat. Sikmacka furt posilal chalana od rezervacneho stola do pice.

Ale dostal som free upgrade z 10dormu na 4dorm.

Na izbe japonec z fukooky, ang nevedel.

Stretko s malajzijcankou az o 20.30.

Volny cas vyuziti na nakup leteniek po europe. Mozno som mal este pockat s ryanarom a wizzairom, bo je dost pravdepodobne, ze cena pojde dole ale zas ani nemusi.

Prichadza fajn malajzijcanka(25) z melaky co je tu na mesacnej dovolenke.

Predtym robila na taiwane ale vraj nikdy vice, bo len 3dni dovolenky.

Ideme este vyzdvihnut jej 3kamosky (vsetky pracovali v prvom kimchi, sikmacku a francuzsku som si pamatal, vsetky 20rokov)

No kamosky, stretla ich len vcera a uz vraj kamosky. Mna stretla 10min do zadu a uz ma predstavila ako kamosa.

Tie jej kamosky ju mali dost na haku. Prakticky sa bavili len medzi sebou a planovali kam pojdu na party.

Ideme roznymi ulickami plnymi ludmi, ktory hladaju volne fleky v baroch resp kluboch.

Jedna ulicka plna hudobnikov, kazdych 20m ina skupina. Neskutocny ramus. Vraj tito poulicny spevaci cakaju na hudobneho agenta co im da job.

Kuratko dnes nebude, podnik zavrety.

Tak sa ide do ineho. Tu sa treba preukazat pasom, id kartou. Pritom to neni zadny bar ci klub.

Sharujeme jedlo a jedno soju.

Jedlo ok.

Korejka (19 ) vyzera ako totalna alkacka a na korejku uplne spatna.

Maly stamptrlik plni colou, ten dava do 2dcl pohara, nalieva soju az pokym neni potopeny cely stamptrlik, ostatok dolieva pivom.

Treba to exnut. Ja s korejku bez problemov, dve baby s problemamy a malajzijcanka to nedala.

Neskor si korejka sama nalivala, s nevolou dala aj mne.

Potom vymyslela hru. Ostatok soju nalala do pohara (asideci) zalala to colou.

Pravidla hry. Vrchnak zo soju trochu pokrutila cim sa vytvoril taky drotik.

Prstami sme do nho frckovali. Ten kto ho odstrelil mal vypit pohar. Lenze fra zmenila pravidla. Ten kto ho odstreli vyberie za seba nahradnika a nahradnik vyberie dalsieho nahradnika ktory to vypije.

Cisto site na alko korejku. A tak aj bolo. Exla to nakonec ona.

Kimchy staff isiel na party, ja s melakou domov.

Ona sla nakupovat ,ja do ubytka.

Ako keby nebola zavolala tieto tri pice mohla byt fajn zabava.

V cu kupujem 3piva a chipsy. Moj posledny alkohol asi na dost dlhu dobu.

V lobby to vychlastane.

Tu sa vystriedali vsetci zamestnanci, neskor dosla spanielska lezbicka.

A nakonec som tam ostal ja a drbunuta sikmacka co posilala recepcneho do pice.

Zacala sa vrtat v muzike, pustala totalne kokotiny.

Tak som to rychlo dopil, povedal jej, ze ma hrozny vkus na muziku a isol spat.

Som bol nachystany inac na fight keby volaco odveti ale nist.

Okolo 1.00 dochadza na izbu dalsi clovek. Furt suchotal. By som zakazal taketo neskore checkiny.

Jo refund letenky som nevybavil. Este tam skusim zavolat a ked nist skusim kontaktovat revolut, ze som zaplatil ale tovar som neobdrzal.

Ked bol skyeurope a skrachoval tak banka vratila v pohode prachy.

Naklady :

Kimchee Hongdae Guesthouse, 4dorm, share sprcha : 6.27€ (8014 w karta
Nakup : 1.64€ (2.1k w karta)
Nakup : 3.13€ (4k w karta)
Share jedlo : 5.91€ (7560 w karta)
3xpivo + chipsy : 7.74€ (9.9k w karta)
Norwegian air bkk- stokholm arana : 160.38€ (bez jedla, batoziny)
Ryanair stokholm nye - rijeka krk : 18.74€ (197.98 svedska koruna)
Wizzair ljubjlana - brusel charloi : 17.49€ (platene z wizz konta, kde som mal aj dake free prachy za refund len uz nevim kolko)


Advertisement



Tot: 0.571s; Tpl: 0.011s; cc: 6; qc: 45; dbt: 0.2232s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb