218.den - presun do kl

Malaysia's flag
Asia » Malaysia » Wilayah Persekutuan » Kuala Lumpur
September 3rd 2018
Published: September 5th 2018

Hajzel upchaty, tak hned potesenie z rana

Prazdnou ulicou smer vlak na letisko.

V 711 minam skoro vsetky prachy na jedlo.

Korea je fajn, skoro vsade sa da platit kartou.

Vchadzam do metra, nekonecny presun, pipam kartu, v pohode. Po par meteroch dalsi pipac, tu ma to nechcelo pustit. Tak skusam vychod pre invalidou, tam ma to pusta.

Prichadza uz dost plny vlak. Miesta na sedenie nikde, tak na stojaka.

Vyskakujem na prvom letisku, reku dalsi vlak bude prazdny, no hovno, este plnsi

Prichadzame na terminal 1, s davom ludi sa dostavam do odletovej haly.

Smer prepazka airasia.

Tu zadna sranda s personalom ako v japonsku. Korejky su ozaj dake divne.

Na prepazke air asia baba zistuje cez mobil ci potrebujem viza do malajzie, pyta si vystupnu letenku. Tak jej ju ukazujem v appke air asia.

Sadam na lavicku, kukam do pasu a chyba mi tam papierik co mi dali colnici pri vstupe.

Tak nazad k pultiku air asia. Tu mi papierik dava, kukam a na nom ine meno. Tak co to. Baba vravi, ze tento papierik nepotrebujem.

Ok teda.

Vyhadzujem skoro plnu flasu vody (gratis nacapovana na ubytku).

Na security mi zabavuju opalovaci krem (ostalo tam len trocha, ostatok som precapoval do 100ml nadoby).

Prichadza nekonecny prechod ku gate. Opat musim pouzit shutlle vlak medzi terminalmi.

Cely presun od pasoveho az k brane asi 20.min.

Letadlo 3+3+3, na chvoste 2+3+2.

Sedim medzi dvoma sedadlami ale mam len jedneho suseda tak presun k oknu.

Zaciatok letu prespavam. Dost ma vykolajil oznam pilota, priletime 15.20, maly sme 16.15 a to mame meskanie asi 10.min.

Ha, ine casove pasmo. Ono sa mi let automaticky ulozil do kalendara ale ten neni taky mudry aby zmenil casove pasmo.

Inak let nic moc, par turbulenicii, par dobrych vyhladov na krajinu pod nami.

Letusky uplne strach a dost velka ignoracia. Furt sa to bavilo medzi sebu.

Na Klia2 prebehla pasovka rychlo, len sa ma opytali kolko tu budem a odkial som priletel.

Cestou k pasovke a k busu vsak dost divne info od cs.

Vraj aby som dosol az predpolnocou, nech idem zatial do centra kl.

Z letiska do centra hodina a potom na miesto stretnutia dalsia hodina. Avsak z letiska na miesto stretka len hodina.

Potom vraj ma stretko, ktore konci o 19.00.

A nakonec, ze hostuje neakeho nemca, tak si budem musiet na svoju postel chvilu pockat.

Nuz berem bus na kl sentral. Cestou rozmyslam.

Na kl sentral, zhavim wifi, no skapina mi mobil. Je to vyriesene, serem na celu cs. Pica dobre vedela kedy dojdem, ne aby sa podla toho zariadila.

Keby vim idem priamo na pasar seni.

Na kl sentral sa vydavam opat zlym smerom. To zistujem az ked prejdem celym obchodnym centrom co tu je.

Free bus co jazdi po kl (gokl) ide z opacnej strany.

Po vystupeni v podzemi z busu z letiska treba ist hore a potom nie smerom do obchodaku ale naopak.

Vonku bus zastavka, na ktorej staly taxi.

Bus prichadza, dost napraskany.

Vodic ind, tak podla toho aj jazdi.

Vyskakujem pri mesite negara.

Ono ak v buse clovek nestlaci tlacitko stop, bus nezastavy. Tak isto ak na nho z bus zastavky nezamava, nezastavi.

Tu uz po pameti, podchod, nadchod kde boli indicke zebrajuce zeny s malymi detmi prichadzam do chinatown.

Tu mensi kiks, ked som nabehol do ineho ubytka ale mali plno.

Hned vedla je moj hostel, ten sa uz premenoval na Chinatown Foot Reflexology & Massage.

Recepcny (majitel) vravi, ze honza tu furt byva.

Fasujem dvojdorm s fanom. Samozrejme som tu jediny host. Teda je tu este jeden par ale ti to tu maju dlhodobo.

Ha hned problem, stara wifi nefunguje. Su napojeny na vedlajsi hotel. Wifi neskutocne pomala. No a zabudol som este na vodu. Neni tu prakticky zadny tlak, tak funguje len jedno umyvadlo a sprcha ide len tak tak.

Tlak vraj neni udajne kvoli ubytovne nad nami.

Prichadza honza. Som myslel, ze uz tu nebude. Mal rozrobenu daku pracu na velvyslanectve.

Novinky z ubytka. Honza tu uz nepracuje len obcas zastupuje majitela za pivo.

Vyfasoval som pipaciu kartu, dvere su uz na automat.

Toto je uz dalsi majitel. Ten predosli to vydrzal asi 3mesace a neslo to.

Tento to tu trosku prerobil na masazny salon. Polka salon, polka hostel (6+6miestnosti)

Salon fical, bo majitel ma za zenu thajku tak ta dotahla mlade thajky ale dva tyzdne dozadu tu bola razia na ciernu pracu (udajne v celom kl).

Nuz vsetky maserky zabasli, vratane jeho zeny.

Tak cul to tu je zas na predaj.

Atm som sa rozhodol nepouzit kedze idem uz domov, tak zacinam minat rezervnu hotovost.

Navstivil som tri zmenarni. Oproti ubytku za 50€ davalo 231rm, na hlavnej ulici pri nadchode 227rm, v obchodaku vo western union 235. To som zobral. Chyba, v tom istom obchodaku bola dalsa zmenaren a tam mi to vychadzalo 238 (skoro ako na nete, tam 239)

Revolut free vyber 150€ si setrim na indoneziu. Samozrejme mi to nebude stacit. Tak bud zamenim abo vytahnem hotovost.

Na jedlo vybieham k indom. Supujem dva kusy kurata, ryzu a oblohu.

Pri ubytku kupujem u inda 3piva.

Tie vypitie v spolocnosti honzu.

Inak cs som zrusil ale neprotestovala, este sa pytala ci zajtra nedojdem. No ne. Inak je to filipinka.

Nuz honza cul cvici parasutistov resp. sky diving

Zoskok trva par minut avsak priprava na nho zhruba dve hodiny.

Signaly vo vzduchu sa davaju podobne ako pri potapani rucne.

Niektore su dost matuce. Trebars ok v potapani znamena v akej vyske si pri zoskoku.

Na zajtra dohodnute jedno cs stretko.

Ozvala sa mi potetovana singapurcanka. Tu som stretol cez cs spolu s jednou tehotnou korejkou.

Nuz, ze kedy budem v europe. Tak sme si porovnali datumy a vyslo, ze mozme dat stretko od 25-29novembra.

Uz len miesto, v hre bolo slovensko, no nakonec davame lotyssku rigu.

Sing necestuje moc nizkonakladovo (ono ked za dva mesace zarobi 5k € ako ucitelka) vybrala ubytko za 40€, private room. Som bol ale v tom, ze to je na osobu (nebolo, cena je za izbu), tak vravim drahe. Ona neleni a hned odpisuje, ze to zaplati. Neni o com teda, bookujem letenku.

Uz v krvi volake to promile. Potom kukam lepsi datum a kurva, som sa sekol o tyzden, nestiham futbal v bruseli.

Ono do bruselu doletim 21.nov, 25.nov teda letim do rigy, futbal je 29.nov.

Som uplny trotel. Tak kukam lety nazad. 28.nov je let. Pisem to cs, neni problem, meni ubytko a jednu noc tam bude sama.

Do bruselu (charloi) teda zas doletim 28.nov v noci. Dufam, ze sa bude dat prespat na letisku. Tam by som dockal seredske posily a sli by sme spolu do mesta a na ubyko. Teda, dufam, ze doletia 29.nov.

Sing je velka alkacka, uz sa nevi dockat lotyskeho chlastu. Uvidime ci potom otvori branu lebo ju rozbijem 😊

Kontaktujem babu zo skopje (mali sme len jedno stretko) a babu z londyna (bulharka keru som hostil).

Skopje uz ma plany na tento rok, tak nic. Londyn v pohode ale mam sa ozvat mesac pred priletom bo sama este nevi co bude. No to bude asi uz pase pre mna kvoli cene letenky (cul stoji 15€).

Nuz skusim z indonezie znova oslovit japonku v berline a korejku vo finsku. Ked nist poletim do porta resp este je moznost zastavky v prahe a markoff resp slovinka v budapesti , u ktorej som prakticky zacinal tento trip.

No ale moznosti este pokracuju, opat barca a carla. No to by bolo bez ubytka.

A mozna maroko a maha.

Ono tento eurotrip chcem ponat podobne ako moj posledny. Kuknut znamych vo svete.

Z europy je fajn cena spiatocky na kapverdy (december 135€) a na koniec januara z viedne do bogoty (500€). Ta druha moznost asi bude pre mna realna, ostal by som tam 2.5mesiaca s tym, ze by som kukol aj ekvador. Na venezuelu nemam gule.

Vsetko sa teda rozhodne po odpovediach zmienenych dvoch bab.

Teoreticky by som teda vanoce, novy rok a narodky stravil doma. T.j. cesta prerusena na mesiac a pol.

Co sa tyka kl a chinatown, opat tu pribudli nove chodniky a dalsie sa rekonstruuju. Uz to tu zachvilu bude mega turisticke. Co si spominam na prvu navstevu tak to tu bolo este take trochu uvolnenejsie ale cul uz len predrazene restiky a kopa turistov. Ubytka tez vac nobl.

Inak som rad, ze som po koreii zas v krajine kde sa ludia usmievaju, mracia, proste emocie. Baby sa tu nehraju na primadony, ludia v obchodoch normalne komunikuju. Jedlo tu ma konecne aj rozne chute.

V penazenke 65rm z minula
Vymena 50€ = 235.5rm
Nakup : 9.5k w
Bus klia2 - kl sentral :12rm
2xkura, ryza,obloha : 11.5rm
3x0.5l pivo plechovka : 18rm
2xChinatown Foot Reflexology & Massage, 2dorm, fan, nahovno sprcha, nahovno net : 50rm

Tot: 0.036s; Tpl: 0.017s; cc: 8; qc: 23; dbt: 0.012s; 1; m:saturn w:www (104.131.125.221); sld: 1; ; mem: 1.2mb