194.den - soul (hiking bukhansan)


Advertisement
South Korea's flag
Asia » South Korea » Seoul
August 10th 2018
Published: August 12th 2018
Edit Blog Post

Rano sa nakoniec rozhodujem, ze ostanem v tomto ubytku.

Na recepcii mi dali vyssiu cenu o 6€ ako na agode. Sam recepcny (robos) mi odporucil nech to kupim cez agodu.

No musim zmenit 4dorm za 8dorm a cena rovnaka ako za 3noci, no cul len 2noci. Vikendova prirazka. V meste som nasol lacnejsie ubytko o 2€ ale fakt uplne na druhej strane.

Zbalenie, batoch nechani na recepcii a busom smer do np bukhansan.

Vonku zas mega teplo, chuj som sa zabudol natriet.

Cesta busom zhruba 40min. Neskor pristupili dochodci co idu tez turistikovat.

Info centrum uplne ubohe, len jedna mala budka.

Kukam do mapy.cz a robim plan.

Wonhyobong je moj ciel, nikto touto cestou nejde iba ja, vsetci idu priamo na najvyssi vrchol baegundae (835m).

Odbacam teda dolava a mostikom pokrytim gumovymi pasmi idem po fajn prirodnom chodniku.

Slnko pecie ale som v chladku.

Zacina stupanie, nic zlozite az neskor nastupuju prirodne schody.

Stretavam po dlhom case prveho cloveka avsak ide opacnym smerom.

Dostavam sa k velkej kamennej brane, pri nej bunker.

Od brany prakticky az na vrchol (510m) ide popri chodniku kamenny mur.

Ako som uz vyssie otvaraju sa mi skvele vyhlady na soul a okolite kamene hory. Fakt genialne.

Par metrov pod vrcholom istenie retazami, v skale vysekane mini stupaky.

Z vrcholu fantasticky vyhlad.

V dialke daky velky budha, dalej fajn chram ale hlavne moj dnesny ciel vo vyske cez 830m.

Z vrcholu klesanie a sok.

Opat je tu kamenna brana, obdalec mala budka so zachranarmy, no a moja vytipovana cesta je uzavreta.

Kurva, nadchadzka. Zacinam klesat az na 320m.

Cestou bola este jedna skratka cez chram sangusai ale na smerovniku bol oznam no trial. Je to blbost, da sa tade prejst i ked som tade nesiel.

Nuz zacina krute stupanie. Do toho teplo a vlhkost. Tricko aj kratase mozem zmychat.

Obieham par ludi, par ludi obieha mna.

Stale stupanie po skalach, vsetko istene ocelovym lanom.

Tesne pod vrcholom nastupuju skurvene schody.

I na nich su nabite gumove pasy.

Asi 300m od vrcholu je budka so zachranarmi.

Schody koncia, ide sa po skale, opat schody, tu sadam a stracam vrchnak z vody.

T.j. musim ju vsetku dopit a na spiatocnu cestu nemam ziadnu.

Pokracujem po schodoch a ozaj uz par metrov pod vrcholom lezenie len po sikmej skale.

Ludi nastastie malo, zhruba 15ks. S tu aj 3 studenti. Ucia v cine a vraj si tu boli vybavit predlzenie viz (neskor zistene, ze skoro vsetci robosi z hostela su tu s rovnakym cielom )

Makacka to bola riadna, ak by som isol priamo tak v pohode ale takto uf, zaberak. Ale stalo to za to, neuveritelny vyhlad. Fakt odporucam

Nazad som sa chcel vynorit pri Daedongmun Gate. No lenze som zle odbocil a vynoril sa v casti jindaale entrace. Co je uplne na konci soulu.

Cesta dole rychla ale dost skal.

Co ma prekvapilo, dost ludi slo opacnym smerom a to bolo uz nieco po 15.30.

Jedna skupinka tu lozila aj po skalach. Tieto skaly su na lezenie idealne.

Neskor za info centrom uz len drevenny chodnik pokryti gumovymi pasmi.

Nastasti sa mi dari nazhavit free wifi a odchytavam bus do centra mesta.

Tu skacem do prveho podniku na jedlo.

Objednavam capovane pivo, konecne po dlhej dobe a fakt chutne. K nemu najskor nudle s masom ale to nemali. Tak vyprazane kuracie kusky.

Sok, donisla mi porciu asi tak pre 3ludi.

Bolo jasne, ze to nezdolam. Dal som si ostatok zabalit.

Napraskany chytam dalsi bus, dalo sa ist aj metrom ale chcel som si obzriet okolie (fajn budovy).

V buse si treba pri nastupe aj vystupe pipnut kartu.

Na ubytku kontaktujem rusku, ci dnes ideme do klubu.

Bohuzial odpoveda az o 21.00 a to sa mi uz fakt nechcelo.

Tak nabieham do obchodiku pri ubytku.

Tu dostavam od domaceho radu, ak kupim 4ks piva zaplatim 10k w.

Tak berem 4 plznov.

Ti postupne zdolany v lobby.

Tu kurvicky ulovili novych zakaznikov a sli do klubu.

Dosol aj novy zid. Ten je na ceste tez 6mesacov, vo vietname mal motorku, vraj top krajina.

Strasne moc chcel ist do klubu ale setci sa na nho vysrali, nakonec tesne pred zaverecnou metra siel sam.

V lobby aj dvaja marokanci. Jeden (ang nic moc) sa tu snazil zbalit kazdu babu.

Mexicanka zdrhla, vraj idem si docapovat vodu a uz sa nevratila. Dalsie ho tez ignorovali.

Ja som dochlastal piva a siel spat.

Zajtra nic nerobenie na ubytku. Teda robenie, naplanovanie koreii (furt nemam plan), dopisovanie denniku a kontrola leteniek do ja.

Dnes som dal 11km za 5hod.

Naklady :

Dobitie karty : 5k w
Jedlo, pivo capovane : 17k w
Nakup : 7.75€ (10k w karta)
Nakup : 2.87€ (3.7k w karta)
Nakup : 1.78€ (2.3k w karta)
Nakup : 2.17€ (2.8k w karta)
2xKimchee Downtown Guesthouse, 8dorm, share kupelka : 17.11€ (22,16k w karta)


Advertisement



Tot: 0.974s; Tpl: 0.01s; cc: 7; qc: 41; dbt: 0.7253s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb