193.den - soul (kino)


Advertisement
South Korea's flag
Asia » South Korea » Seoul
August 9th 2018
Published: August 12th 2018
Edit Blog Post

Uf kino sa nachadza skoro hodinu cesty od mojej stanice.

Idem teda s jednym prestupom prazdnym metrom az na stanicu Nowon Station.

V metre dobijam kartu na jazdy.

Na kazdej stanici som so vsimol specialny vyklenok s plynovymi maskami. Nie, ziadna ozdoba ale realne masky. Zrejme ak by sa rozhodol zautocit stryko kim.

V casti nowon vyskove budovy, kopa obchodikov, fajn pesia zona so sochami pre turistov.

Vonku opat peklo, kotvim do obchodaku.

Na 10 poschodi je kino. 9 patri jedlu a ostatne obchodikom so vsetkym moznym.

Cs bude meskat, tak jej pisem, ze mi zobere zmrzlinu. Suhlasi.

Niektory ludia si tu kupuju listky v automatoch, iny u pokladne.

Kino rovnake ako u nas v obchodakoch, nesmu chybat pukance, nachos.

Prichadza cs vo fajn satach. Neskor aj friends. Tipujem dve 50rocne korejky. Spolu navstevovali kurz psychologie.

Ucia ma nove korejske slovo (zatal nevim zadne). Ipojo = krasna. Je to len pre zeny , tak to mam hovorit cs.

Sedime uplne v prvej rade. Pred kreslami su nadstavce na nohy.

Friends vytahuju dake ovocie a divnu tekutinu. Nic moc chut.

Pred filmom kopa reklam a video co robit v pripade evakuacie haly.

Mama mia 2, fajn hudba ale pribeh pre mna nic moc. Ale prijemne spestrenie tripu. Toto je moja prva navsteva kina na celej ceste.

Po filme 9poschodie a jedlo.

To bolo mnam.

Cs sa ponahla do roboty ale zmrzku este stihame. Avsak len do misky, kornutky nemali.

Neskor po navrate na ubytko, dohadujem uz 4 stretko s touto osobou. Sobotu vecera o 20.45, v robote konci o 20.00 tak dufam, ze nebude unavena a potahneme aspon do polnoci.

Inak je predavacka.

Z metra vyskakujem pri dongdaeum history a cultur park.

Tu velmi pekna futuristicka budova resp dve budovy.

Zacina poprchat tak nabieham dnu.

Tam rozne handmade obchodicky, kavarnicka a rozne workshopy pre deti.

Par velmi pohodlnych kresiel (samozrejme vsetko obsadene), vonku bolo aj par lehatok (tiez obsadenych). Fajn miesto na relax.

Blizko budovy zas daky protest.

Povodne som chcel ist pesi az k Namsangol Hanok Village.

No lenze som tam nedosol. Nahadzal som opat dake cs ziadosti v appke a prisla pozitivna odpoved.

O 19.00 stretko na sinchon.

Postupne som kukol wall muzeum, len zospodu. Na krizovatke bola jedna zo vstupnych bran do mesta. Pekna velka ale nic extra pre cloveka co uz videl takychto bran kopu.

Prechadzam okolo clothing marketu po dost smyklavej dlazbe. Zrejme v tejto casti mesta prsalo.

Jedlo nestiham, nasadam na zelene metro a na mieste stretka cakam ludi.

Prichadza vsak len ruska.

Vysvetluje mi preco je tu tolko rusov. Nepotrebuju sem viza, preto sa drbu sem a samozrejme je to aj blizko.

Ostatny ludia zo skupiny postupne vypadavaju, vraj pridu neskor.

Nuz v tejto casti je kopa obchodikov a podnikov, no my vsak ideme do blizkej party casti hongik.

Pytame sa na ulici jednej dievciny, ktorym smerom.

Ta uplne v soku, skoro normalne zutekala. Toto som este nezazil aby sa clovek normalne zlakol ked ho oslovi cudzinec, normalne ta baba nadskocila a zacala cuvat. No a to sa jej pytala ruska, ktovie co by spravila keby sa pytam ja.

Ruska mi potvrdzuje velku rezervovanost ludi v tomto meste. Ona ako modooka blondina vsade puta pozornost ale tu ju uplne igonoruju.

Nuz na dalsej stanici cakame dalsich kumpanov.

Medzi tym kvanta mladych ludi. Vsetko to ide do podnikov chlastat a jest.

Prichadza izraelsky par a neskor svajciarka.

Izraelci su trochu divny ale je s nimi sranda, teda s babou, bo furt mele rozne nezmysli.

Odporuca busan, jeju nie. V prvom je vsetko, v druhom len plaze a hory.

Zapadame do podzemia. Objednavaju sa piva a kuratka. Kusky vyprazaneho kurata, jedno cisto vyprazane, dalsie plnene syrom a jedno pikantne.

Obsluha nam miesto priborov prinasa igelitove rukavice.

Po dopiti prvej varky, objednavame korejsky alkohol ….

Ruska ho ide skusit namiesat.

Jeden stamprlik sa polozi do druheho. Tym padom vznikla riska. Po nu sa naleje alkohol, ten sa preleje do decipohara, ktory sa doplni pivom.

Do pohara sa vlozi palicka na jedenie, druhou sa tukne do palicky. Tlakovou vlnou sa premiesa tekutina v pohari. Nakoniec obe palicky buchnu o dno pohara, trosku bublin a napoj je hotovy.

Toto robime po kazdom kole, teda ruska. Izraelec si to miesa sam.

Ten bol 3 roky v armade, jeho zena len 2 ale robila dobrovolnicku v nemocnici.

Ak by bola klasicky v armade bola by z nej len sekretarka.

Vysvetlili nam pritomnost mnozstva vojakov so zbranami v celom state. Vojaci supluju policajtov, bo tych je malo. No i tak barsjaky 18rocny zasran se samopalom v ruke mi moc doveryhodny neprijde resp volaka pica, trebars taka co ma buzerovala pri vstupe do izraela. Jej to prepne a vystrila setckych naookolo.

Este nam vysvetlili nosenie obrucky. Izraelci ju mozu nosit na hociakom prste a hociakej ruke.

Prichadza sikmooka kaliforcanka, domaci rusnovodic a spaniel (?)

Izralci maju zo vcera dost blby zazitok s domacou cs. Ta exovala dvojdecove pohare vodky a vsetkym rozpravala ako ich zabije.

Ruska mala zaujimavu prihodu ked hostila jedneho chalana. Vraj super pohladny chalan, kopa srandy. Po sprche jej zaklopal na dvere, cez priroredzenie len uterak. Ten vsak nemal klasicky obviazany okolo pasu ale zaveseny na vtakovy. Ona sa len pousmiala a zavrela dvere

Korejec mal rovnaku skusenost na taiwane ako ja v saigone.

Po dopiti ludia chceli ist do klubu. No ja nie, som sa vyhovoril, ze nema id, bez toho cloveka dnu nepustia.

Ono by som aj isol ale zajtra v plane tura, posledne metro ide o 23.30, potom az o 5.30 ale hlavne v penazenke len 20k w, co by mi stacilo asi na 3drinky.

Chytam metro, v obchodicku pri ubytku este jedno pivo, to vypyte v lobby.

Tam kurvicky z hostela loviace neakych chalanov co im zaplatia chlast a vstup do klubu.

V skupinke aj macho z kolumbie. Kurva opat kolumbia, toto uz neni normalne. Este som furt nemal cas kuknut letenky do ja.

V lobby neskutocne pomaly net a na izbe vzdy padnem a zaspim.

Naklady :

Dobitie karty : 5k w
Kino : 8k w
Jedlo : 10k w
Jedlo : 2k w
Jedlo, alkohol : 15k w
Nakup: 0.7€ (900 w)
Nakup : 2.86€ (3.7k w)


Advertisement



Tot: 0.546s; Tpl: 0.009s; cc: 15; qc: 44; dbt: 0.3064s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb