Uuttavuotta Singaporesta

Asia » Singapore
January 1st 2007
Published: January 1st 2007

Hyvaa vuotta 2007 kaikille!

Meikalaisella vuosi alkoi katsellessa upeita ilotulituksia yhdessa tuhansien muiden kanssa. Ilotulitusten jalkeen vuosi jatkui aivan uskomattomassa ihmisryysiksessa Singaporen metrossa. Hikea pukkasi, mutta paasin kuitenkin takaisin hostellille, joten hyvin meni.

Edellisen kirjoituksen jalkeen on uudenvuoden vieton lisaksi kierrelty katsomassa nahtavyyksia. Elaintarha oli iso ja ihan kohtuu hienokin. Saatiin siella kulumaan kevyesti seitsemisen tuntia, minka jalkeen mentiin viela yosafarille. Siella ajeltiin ensin junalla elaimia katsellen ja siihen viela paalle parin tunnin kavely. Yhteensa tuona paivana siis sellaiset kymmenen tuntia elaimia.

Uudenvuodenaatto alkoi silla, etta nukuttiin ennatyksellisen pitkaan aamulla...tai siis paivalla. Kello taisi olla 12.24 tai jotain, kun eka kerran alettiin kelloa katsoa. Aamupuuhien jalkeen mentiin nettikahvilaan ja aamiaiselle/lounaalle/paivalliselle ehdittiin joskus kolmen jalkeen. Raskasta siis edelleen tama matkustaminen. Alkuillasta kavaistiin pikaisesti kiinalaisessa kaupunginosassa ja muutamassa hindutemppelissa. Sitten suunnattiin uudenvuoden vastaanottajaisiin.

Tanaan paastiin ylos sangysta jo yhdentoista jalkeen, mika oli aikamoinen saavutus. Paivan ohjelmassa oli pyykinpesun lisaksi kaynti lintupuistossa. Aika luonto ja elainpainotteiseksi muotoutui meidan visiittimme Singaporessa. Seuraavalla kerralla pitaa tulla kaiketi ostosmatkalle.

Meidan matka jatkuu huomenna Hong Kongiin, mika onkin taman reissun ainoa kohde, missa olen kaynyt jo aiemmin. Kiva menna katsomaan mika kaikki on muuttunut sitten viime kaynnin.

Tot: 0.069s; Tpl: 0.013s; cc: 9; qc: 19; dbt: 0.0469s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb