Sightseeing Singapore

September 22nd 2012
Published: September 22nd 2012

Lördag

Otroligt nog sov jag väldigt bra i den stenhårda sängen. Mcfrukost och lite senare en stor Pauliner på ett tyskt ölhak. Oktoberfest börjar trots allt idag 😉

En lååång dag för att utforska Singapore till fots slutade med att vi smet in, och gick vilse, inne på Ritz-Carltons domäner och fastnade på ett inhägnat område fullt med vakter. Det är tydligen här F1-stjärnorna bor... Nu gällde det att hitta en värdig exit! -Vi bluffade oss ut genom att myndigt stega fram och beställa en limousine som tog oss ut och över till Marina Bay Sands (MBS), de tre byggnaderna med pool på taket över alla tre. Efter en spännande kvalomgång kommer vi nu att se Hamilton och Maldonado(!) i första startled imorgon. Det kan bli spännande...

Smått osannolikt fick vi tag i en taxi även idag efter F1. Väl "hemma" i little India så orkade jag inte gå en meter till. Fredrik var väldigt schysst och gick till McDonalds och köpte kvällsmat. I'm too old for this shit....

Tot: 0.119s; Tpl: 0.009s; cc: 10; qc: 51; dbt: 0.0456s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb