Over and out !

Singapore's flag
Asia » Singapore » Changi
August 1st 2009
Published: August 1st 2009

Så er det ved at være slut for denne gang. Vi sidder nu i lufthavnen i Singapore og venter på flyet til London efter 4 dage med sightseeing i Singapore, som er en smeltedigel af folkeslag og kulturer. Her kan man inden for 100 meter finde et buddhistisk, et hinduistisk, et muslimsk og et kristent tempel.

Folkereligionen her er dog shopping, men prisniveauet er ikke langt fra det danske, så vi har mest set på vinduer.

Før da var vi på Bali, hvor vi efter at have skrevet sidst skiftede den ene strand (Lovina) ud med den anden (Legian), hvor den store attaktion var bølgerne. Og hvilke bølger.... Endelig fik vi brugt de 2 surfbrædder som vi har slæbt land og rige rundt. Ellers var stedet meget præget af charterturisme, så der var ikke så meget klassisk Bali at komme efter. MEN - det var dejligt at tage en daser inden rejsen er slut.

Nå, nu går turen så hjemad - og vi glæder os faktisk til at komme hjem nu. Vi ses snart. Over and out.

Knus MMKM

Tot: 0.156s; Tpl: 0.017s; cc: 9; qc: 48; dbt: 0.0645s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb