Snart paa vej mod nord

December 1st 2006
Published: December 1st 2006

Hej til alle

Saa venter vi i Singapore lufthavn, verdens flotteste, vi har checket vores baggage ind og har faaet vores saeder i den bagerste del af Jumboen. Det er ok, saa faar vi ogsaa forst severet maden og fruen er taet paa toilettet.
Der er stadig mere end 5 timer til afgang, saa vi hygger os her i lufthavnen, der er saa meget at se paa.
I gaar aftes var vi paa natsafari i Singapore Zoo, der var meget spaendende, og idag har vi vaeret paa en O kaldet Senposa, meget flot.

Slut for nu, jeg skal paa potten.

The globetrotters

PS. 23 dage til juleaften

Kronprinsesse Mary i CanberraKronprinsesse Mary i Canberra
Kronprinsesse Mary i Canberra

Stort billede på muren af det gamle parliment i Canberra
Aussie copsAussie cops
Aussie cops

på taget af det ny parliment, der er vagter alle steder.
Operahuset i SydneyOperahuset i Sydney
Operahuset i Sydney

alle danskere burde være stolte af denne bygning, tegnet af en dansk arkitekt Jørn Utzon, det er verdens 8 vidunder.
Sydney towerSydney tower
Sydney tower

udsigten er fantastisk ud over Sydney, 325 meter oppe i Sydney tower
En meget træt dameEn meget træt dame
En meget træt dame

Fruen får sig et lille hvil i Qantas flyet fra Singapore til Frankfurt.

Tot: 0.154s; Tpl: 0.013s; cc: 10; qc: 49; dbt: 0.0931s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb