20.den - presun do malaybalay


Advertisement
Philippines' flag
Asia » Philippines » Mindanao
March 2nd 2019
Published: March 3rd 2019
Edit Blog Post

Topanky vyzeraju, ze drzia, som zvedavy dokedy.

Pred odchodom este vybehnutie k ovalu do hrnciarne na ranajky. Opat smiesna suma ale to stehno bolo dost male.

Na ubytku zobratie batohu, maleho batuzku a igelitku kde mam topanky.

Rany som si nechal vetrat preto sa presuvam v zabkach, inak by som siel v topankach.

Recepcny mi odporucil zobrat bus miesto jeepney. Cena skoro rovnaka ale v buse viac pohodlia.

Stal som pri ovale ale tu busy nezastavuju. Stoja len na dalekom terminaly abo na zastavke zhruba 600m doprava od ovalu.

Vycihal som si non ac bus, tento mal konecnu v mojej destinacii. Ac bus je drahsi, na 30km ac neni zapotreba.

Sedel som vpredu. Tam som sa musel dostat po motore.

Cestou kolona aut, zapnute vsetky 4smerovky, pohrebny sprievod.

Tesne pred cielom opat bezpecnostny check point, kde cakali vojaci zo samopalmi.

Nas bus musel vystupit, ukazanie pasu. Tu sa postarsi vojak hral na doleziteho a pytal sa ma na meno, krajinu a vek. Udaje si porovnaval s pasom. No vyzeralo to, ze pasu moc nerozumel.

Na bus terminaly nenormalne vela ludi.

Kedze je len nieco okolo 10.00 mam kopu casu najst ubytko.

Idem po zapchanej hlavnej ulici k rizal parku.

Zapcha je opat kvoli dalsiemu pohrebnenu sprievodu. Tento doprevadzaju aj ozbrojeny policajti so samopalmi, ktory sedia na lavicke na korbe pick upu. Neboztika zabili teroristi. Viem to podla velkeho plagatu, ktory bol upevneny na prvom vozidle.

Idem do bocnej ulicky, tu vidim dym, davam teda cerstve ugrilovane masicko a presun do rizal parku

Ten ako asi kazdy na filipinach nic moc. Vacsina beton a kopa ludi.

Nachadzam miesto v tieny pod stromom a rozmyslam kam dalej.

Z ludi tu zatial nemam dobry pocit.

Dokonca su tu aj zobraci (dvaja) a zobrajuce deti (3ks). Tie som vzdy poslal do pice.

Vcera som tie nohy zakrikol, z 3infekcii mam vyliecenu len jednu ranu, dalsie dve vyzeraju zas nahovno.

Po oddychu smer capitol grounds.

V okoli stavaju bambusove stanky na ceste. Zrejme tu bude daky festival v najblizsej dobe.

Capital ground je zelena plocha kde sa hraju skolaci. Hadzu si tu lietajuci tanier. Vyzera to na turnaj, bo je tu kopa druzstiev.

Okolo sama mladez, setko to vyzera na tinedzerov. Samozrejme v prevahe su baby.

Klesam do zalesneneho uzemia kaamulan grounds.

Okolo ihlicnaneho lesika je vybudovana betonova cesticka ale mladez ostava iba na zaciatku.

Ja sa vyzuvam cele to obchadzam.

Na zaciatku sa daju pozicat aj kone.

Ako sa vzdalujem od vstupu ludi prakticky nikde. Tak fajn prechadzka.

Sem tam pod stromom rodinka co tu piknikuje, jedny ma posunkovou recou volali na jedlo.

Okruh asi 2km.

Parkujem na zaciatku pod stromom kde sa natahujem.

Je tu aj kryti amfik a par chatiek kde sa da byvat.

Trochu som na trave podriemal.

Ked som sa prebral okolo uz kopa skolakov (zakladna resp nizsi stupen strednej)

Grupy si tu nacvicovali rozne tance alebo sa len tak jasili.

Nesmeli chybat zamilovane pary.

Nuz a vsetci sa sem doviezli na motorkach. Jedna baba nedocahla ani na zem.

Nazad do kopca ku capital ground.

Tu zrkadlovo k travnatej ploche bola plocha kde zahradkary predavali svoje dopestovane rastliny. Hadam aj 20obchodikov ked nie viac.

Smer ubytko, dve vytipovane boli pri rizal parku ale tam sa mi nelubilo okolie. Pri jednom bol aj disco bar resp video herna.

Parkujem v vila alemania inn, filipinka mi hned ponuka ac, na vyziadanie dostavam fan.

Izba ok, len za tu cenu mohla byt aj sukromna kupelka.

No ale co je dolezite je tu wifi a funkcne. Tak tu ostavam.

Hned padam na postel a regenerujem nohy. Jaj chuj, keby zacne s liecbou hned po prichode do davao uz mam pokoj a mozem si naplno vychutnavat filipiny.

Na nete nahadzanie ziadosti do cebu a na penang. V cdo mam jednu babu a dalsie dve mozne stretka. Len vsetky robia cez den.

Donahadzovanie dennikov, upload fotiek, zistene, ze na molukach to nebude az taka sranda ako to vyzeralo. Hlavne doprava. Libor tam minul za 28dni cca 16000kc. Na cestujlevne sa dost rozpisal, tak itinerar je, len keby zapasovali do nho aj lode. Ak nie dost sa to predrazi resp nieco vynecham.

Na vecer vybehnutie von, najst nieco pod zub.

Oproti valencii dost problem.

Pri rizal parku pojazdne stanky kde skoro vsetky ponukaly banan v oleji, vajco v neakom cesticku

Potom tu bol jeden grill shop kde predavali maso na palicke. Kvanta masa ale aj ludi. Nenormalna cakacka.

Dalej po hlavnej na sever mimo fastfoodov (jolibee, chowking…) zas 4obchodiku s grilovanymi kuratami.

Zakotvil som tam kde bolo najviac ludi ale chutovo a aj velkostne nic moc.

Este prechadzanie sa po ulickach, zadny senk som nenasol kde by som dal pivo.

Akurat night club ale tam ma to moc nelakalo.

Toto mestecko jednoznacne vitazi v kvantite aj kvalite filipinok.

I ked pocas dna to tu vyzeralo len na same tinedzerky max 15rokov stare. Po zotmeni sa to vsak zmenilo.

Isiel som aj okolo biliard klubu, toto je dalsi velmi popularny sport po karaoke.

Nohy uplne v hajzli, na izbe uz okolo 20.30

Zajtra by som chcel dat trek ale uvidim ako sa vyvinie situacia so zraneniami cez noc.

Cs z cdo zajtra dojde sem na navstevu rodicov. Na turu v okoli mi nedala ziadny tip. Som zvedavy co to bude za osobu, podla profilu je pravnicka, no a samozrejme tak ako predosla cs i tato je trocku viac pri sebe.

Prisam vacku, filipinky cim su starse tym su tlstejsie. Zlate sikmacky, tie su furt rovnake.

Foto

Davao
https://photos.app.goo.gl/yHa4UsooRBYJ4fVw5

Mati + dachican beach
https://photos.app.goo.gl/zuVW6eaHJbDLvnmA6

Samal island
https://photos.app.goo.gl/NDEyUGV2kgaRVNKA6

Naklady :

Ryza, male stehno (hrnciaren) : 25p
Bus, non ac, valencia - malaybalay : 30p
Ryza, maso, pepsi (hrncovna) :64p
2xvila alemania inn, double bed,fan, share kupelka, tv, umyvadlo na izbe : 700p
Nakup : 78p (2xvoda 1.5l, 2xkeksi)
Polka kurata, ryza, napoj : 120p


Advertisement



Tot: 0.605s; Tpl: 0.01s; cc: 11; qc: 45; dbt: 0.3381s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb