2. Potenie v Kathmandu

Additional maps: Let

Namaste (caute),
Velmi strucne z Kathmandu:
- let do Kathmandu je zanami - kedze nas upgradli do Businessu (kde namiesto safety instructions vysvetluju ako ovladat automat.ovladanie rozkladacej stolicky a telky), tak sa nam vo vzduchu vynimocne pacilo
- V Kathmandu je desive teplo a vlhko - ufffffff, inak uplna India (tlacenica, spina, hluk)
- Vsetkym problemom s byvanim, organizaciou, dopravou, atd. sa zatial vyhybae vdaka novemu nepalskemu kamosovi- Nabaraj-ovi (vdaka Filip).
- Plan na najblizsie 2 dni - dnes rychla prechadzka mestom a dospanie jetlagu. Zajtra mame auto so soferom a v plane 5 najkrajsich pamiatok Kathmandu. Dnes vyhutame plan v akom poradi sa vrhneme na kopce, takze pred odchodom - t.j. o 2-3dni sa este ozveme s detailami.
- Mobil mi nebude vobec fungovat, fakt tu maju ine pasmo.
- pikoska na zaver - NEPAL = Never Ending Peace And Love
- dakujeme za tychle komenty, este riesime -preco ich stranka nezobrazuje, ale snad to nejak vyriesime...
ciao

Tot: 0.038s; Tpl: 0.009s; cc: 8; qc: 27; dbt: 0.021s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb