108.den - perhentian island


Advertisement
Malaysia's flag
Asia » Malaysia
May 16th 2018
Published: May 17th 2018
Edit Blog Post

Tak tato noc bola este horsia ako minula.

Furt na mna utocili komare resp nieco co dobre stipalo. Bol som hore skoro kazde dve hodiny.

Neskor som sa aj zakril s tenkou dekou ale to som bol po chvili mokry ako mys.

Na ranajky klasicka restika.

Nahadzujem par cs ziadosti do kl ale moc nie, bo net furt padal.

Po jedle presun na prvu plaz, tu relax asi hodinu a pol.

Jebnuty cinania tu krmili ryby, este sa potom delili s chlebom s ostatnymi primitivmy.

Ryb fakt kopa.

Na izbe mam par z nemecka co cestuje uz vyse roka.

Dnesna destinacia je temple.

Instruktora mam dana martina.

Spolu so mnou su v skupine nemci a sved.

Temu sa nocne potapanie lubilo i napriek tomu, ze skoro vsetky ryby spali a mal zlu lampu.

Ponor fajn, len mne ako prvemu skoncil vzduch. Dolu sme boli 45.min a max hlbka 19m. Zo zaujimavych ryb sme videli catsharka a stone fish. Ta ozaj vyzerala ako kamen.

Na tomto mieste bol dost silny prud, nohy sa riadne zapotili.

Cestou vyzdvihujeme jednu skupinku co sme zanechali na inom mieste.

Fakt luxusna zacinajuca potapacka.

Dalsi ponor o pol hodiny, tak neostal cas na obed. Nevadi, bufet to vynahradi.

Sved kupil oneway direct z bkk do stokholmu za 300€. Fajn cena.

Moja skupina je doplnena o francuzsku.

Ideme k miestu dlagoon.

Francuzska ma hned na zaciatku problem s tlakom v usiach, neskor vyleti na hladinu, tak jej instruktor dava jedno zavazie navyse.

Tato potapacska destinacia je uplna topka. Koralove zahrady a mnozstvo ryb. Takze najlepsie na koniec.

Po 49.min sa vynarame za nesuhlasu nemcov a mna, mali sme este okolo 100 vo flasiach, pocitam, ze francuzska tiez.

Ostatny su uz davno na lodi. Boli este dve skupinky (2 a 3 ludia).

Ked to zhrnem zo 6 ponoroch sme sa vynorili kvoli mne asi 2x. Prvy ponor, to som sa potreboval rozdychat po mesiaci, predposledny tam bol fakt dost silny prud, tak vacsia spotreba vzduchu.

Ale i tak si myslim, ze instruktory maju nakazane sa vynorit po cca 45.min, nezalezi kto kolko ma vzduchu.

Co je oproti inym centram co som bol dobry podvod, tam sme zacali s vynaranim vzdy na 50 zostatku vzduchu. Teoreticky clovek mohol byt dole aj hodinu a pol.

Po navrate a umyti pristrojov platim jednu noc v dorme.

Zajtra pojedem hned na prvu lod o 8.00. Vraj sa pocty nahlasovat nemusia, staci byt 7.45 na mole.

S dive centrom som spokojny, instruktory ok, vybava tiez, briefing taktiez.

Vyhoda gratis ubytka ak si clovek kupi balicek (resp 10rm na noc to vyslo, bo 30rm bol volaky poplatok).

Free refill voda len potesila.

Rovnako so mnou pojde asi aj sved, ten ide na noc do kl a pak bkk a stokholm.

Zapad slnka, komari a bufet.

Tu stretnuty starsi teply potapac zo vcera.

Este som chcel checknut maily tak zastavka na velmi dobry banana milkshake u ewans cafe.

Na dorme pokec so svedom, neskor dosli aj nemci.

Sved vravel, ze som v potapani dobry a mal by som si spravit advance.

Skusky su uplne lahke, len 10 otazok.

Asi si to spravim ale az po navrate domov na svk. Kedze moja ang neni dobra a nie vsetkemu by som rozumel.

Sved nakonec ide az na 12.00 lod, bus do kl mu ide nieci po 13.00. Sice dojde v noci ale budu ho tam cakat kamosi.

Vcera na long beach bola velka party, dnes je to tam vraj vymrete.

Naklady:

Prazenica, 2 toasty, maslo, 2 parky : 8 rm
Omba dive resort, 8dorm, fan, share sprcha : 30rm
Bufet shari la : 25 rm
Banana milk shake ewans cafe : 8 rm


Advertisement



Tot: 0.071s; Tpl: 0.01s; cc: 7; qc: 23; dbt: 0.0538s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb