Molitev, vecerja in se market


Advertisement
Malaysia's flag
Asia » Malaysia » Kelantan
October 8th 2009
Published: October 8th 2009
Edit Blog Post

Makan malamMakan malamMakan malam

Dinnertime!
Ok, to pa res presega vse meje verjetnega. Moja nova familija me je po vecerni molitvi povabila v spodnje prostore, v ze zaprto restavracijo, na vecerjo. Ne bi o tem, da sem ze prej jedla roti canai. Ampak ok! Pred menoj so se na mizi zvrstili nasi goreng s kuretino in morsko hrano, pa neke piscancje klobasice, pa ribji cips, pa ice nescafe - pa take fore (hvala bogu, da nisem vegetarijanka, kajti zavrniti hrano v takih primerih ... je dokaj nekul). Meni se je vse skupaj zdelo ze cez rob verjetnega, oni so bili pa najbolj srecni pod soncem.
In da bi bila mera polna, je ata Din po obedu izrekel magicne besede: "Bi sla z nami na night market?" Um ... Vprasanje sem vzela kot retoricno in se z njegovo familijo - v minivanu nas je sedelo devet - spokala na vecerno zabavo. Spet isca scena, pac hrana, ribe, kuretina, rabljeni in novi telefoni, stari in novi cevlji, obleke, kozmetika, frsterkerija, itd itd itd ... ampak spet vedno nova fascinacija. Najbrz mi ni treba dodajati, da sem bila edina bela. Niso se sicer kaj prevec vznemirjali (kar je tudi prav), vsake toliko casa se mi je samo kdo nasmehnil,
My family for the nightMy family for the nightMy family for the night

Off we go in the minivan
potem ko sem opazila nejgov/njen podaljsan pogled v mojo smer.
Zdaj pa res spat. Ce slucajno tega ze ne pocnem, ker se zdi vse skupaj kot ene nesramno dobre sanje.


Additional photos below
Photos: 3, Displayed: 3


Advertisement

All halalAll halal
All halal

At the night market


Tot: 0.078s; Tpl: 0.011s; cc: 12; qc: 31; dbt: 0.0488s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb