Vientiane

Asia » Laos » West » Vientiane
January 22nd 2010
Published: February 11th 2010

Fredag den 22.1.2010

Vi er trætte efter rejsedagen i går. Vi kan desværre kun bo på hotellet en dag, så vi må ud og finde et andet. Yderligere regner det, så det er en rigtig øv dag. De lokale kalder det papaja regn, når det regner en hel dag med støvregn. Det er sikkert godt for papajaerne, men ikke for os.

Vi har besluttet os for at rejse videre i morgen til grotten i Tham Kong Lo. Vi har bestilt en bungalow på det bedste sted i området. Samme hotel har også et hotel i Vientiane. Der er desværre ikke plads, men fint ser det ud, så vi glæder os til i morgen.

Det er ikke nemt at finde gode værelser i Vientiane, det ender dog med, at vi finder et hotel nede ved floden. Ok værelser til halv pris af det vi bor i.
Vi bestiller en minibus til Tham Kong Lo. Prisen er ret høj, da det er så godt som umuligt for chaufføren at få passagerer med tilbage. Syv timers kørsel kan vi se frem til i morgen.

Hyco kommer og siger farvel. Efter vi har haft nogle gode dage sammen, tager han tilbage til Thailand, hvor han skal mødes med nogle venner.

Tot: 0.087s; Tpl: 0.01s; cc: 11; qc: 53; dbt: 0.0399s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb