Cesta do Bishkeku a den v rodině


Advertisement
Kyrgyzstan's flag
Asia » Kyrgyzstan
July 31st 2014
Published: August 1st 2014
Edit Blog Post

Ani nechci moc popisovat, jak jsme se plahočili skrz celý Kyrgyzstán 18 hodin z Oshe do Bishkeku. Díky tomu, že naše maršrutka je přetížená tak jedeme krokem a už opravdu nevím, jak se mám složit abych mohl spát. Do toho mě bolí břicho jako skoro každého a jen doufám že nebudu muset někde po cestě na záchod. Stefano asi v půlce cesty potřebuje zvracet a neni mu vůbec dobře. ještě předtím jsme 2 hodiny čekali v Arslambopu na řidičák Sultana, který si ho tam zapomněl nebo co. Nakonec jsem to přežil a celý následující den strávil v rodině. Spíš jsem ho prospal a projed..:D Večer jsem ještě pomáhal dělat takové knedlíčky s ovčím masem, které jsou mimochodem strašně dobré. Po každém jídle musíme poděkovat bohu přejetím dlaní přes obličej a vyřčením slova Omin (náš Ámen). Zítra máme sraz v 10 ráno na Ala Too náměstí, tak se uvidí co je v plánu a Syrgaim odlétá do Oshe na svatbu, tak tu budu jen s Činghizem, který skoro neumí anglicky. Jsem na to zvědavý...😉


Additional photos below
Photos: 11, Displayed: 11


Advertisement



2nd August 2014
IMG_1323

krása
Tak to je fotka jak z photoshopu, krásná příroda!:)

Tot: 0.059s; Tpl: 0.01s; cc: 7; qc: 45; dbt: 0.0373s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb