Osh


Advertisement
Kyrgyzstan's flag
Asia » Kyrgyzstan » Osh
July 30th 2014
Published: August 1st 2014
Edit Blog Post

Poslední den v Oši jsme měli naplánované muzeum, které bylo muzeem historie jihu. Ještě před vchodem do Muzea jsme viděli třípatrovou jurtu, která byla muzeem dalšího hrdiny Arbimbeka Datky, ale nikdo o něm skoro nic neví. Jen to, že to byl král jihu. V muzeu jsme museli říct že studujeme školu v Bishkeku v angličtině a že jste zdejší studenti, jinak bychom to měli za dražší taxu. Najmuli jsme si anglicky mluvící průvodkyni, které bylo maximálně kolem 22 a která skoro nic nevěděla. Vše bylo zajímavé, ale šíleně zanedbané. Vzácné exponáty jen přilepené izolepou, nebo jen tak položené na zemi bez jakéhokoli popisku, bylo mi z toho smutno. Průvodkyni jsme dohromady dali asi 70 somů což není asi 35 korun. Pak jsme se vydali na jídlo do restaurace, kde jsem si dal boloňské špagety, ale moc společného to s nimi nemělo. Málem mi upadla pusa, jak to bylo ostré. Tak jsem si dal ještě aspoň 2 dílky pizzy a mohli jsme se vrátit zpět do školky..:D Ostatní se vydali do města a na západ slunce ale nebylo mi nejlíp tak jsem spolu s dalšími asi 6 lidmi zůstal tam. Koukali jsme na přelet nad kukaččím hnízdem a na hunger games, super večer plný srandy...😉 Ráno odjíždíme na 15h cestu do biškeku, asi chcípnu..:D


Additional photos below
Photos: 3, Displayed: 3


Advertisement



Tot: 0.072s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 48; dbt: 0.045s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb