Příprava na 12 denní trip


Advertisement
Kyrgyzstan's flag
Asia » Kyrgyzstan » Bishkek
August 2nd 2014
Published: August 2nd 2014
Edit Blog Post

Ráno jsem si přivstal, abych ještě viděl Sygraim před odjezdem a abychom si mohli udělat společnou fotku. V 10:00 jsme pak měli sraz s ostatními EPs a OC teamem na Ala Too sguare, kde jsme si řekli všechno o následujícím plánu. Kdy, kde, co a jak a co si máme vzít sebou na 12 dní na cestu do Narynu a kolem Issyk-kull. Předtím jsem ještě potkal skupinku asi 10 čechů, kteří se přijeli podívat do Bishkeku a okolí. Taky jsem si domluvil, abych si mohl nechat zbytek věcí v hostitelské rodině, protože v maršrutce na to není místo a po tripu se stěhujeme do společného bytu, abychom mohli lépe pracovat s ostatními. Potom jsme šli do knihovny, kde jsme si mohli koupit pohledy a různé prospekty o Kyrgyzstánu a následně na poštu, kde jsem koupil známky do Evropy. Následující 4 hodiny jsme proseděli v nejhezčí kavárně v Bishkeku- Cafe Sierra. Napsal jsem všechny dopisy co jsem měl a připravil jsem je na zítra na odeslání. Potom jsem se šel projít městem a pořídil pár dalších fotek. Po návratu z města jsem si udělal smažený vajíčka, po kterých se mi už docela stýskalo. Jen jsem si už tradičně, jako ke všemu, dal čaj..:D Když kýchnete všichni vám říkají Akčuč, zní to stejně a je to z kyrgyzštiny na zdraví. Seděl jsem na tapčanu (místo, kde se jí) a přemýšlel jsem o článku o historii města Oš. Už mám něco vytvořené, ale na publikování to ještě není. Mimochodem tapčan je z ruštiny a v kyrgyzsštině je to Sörü. Večer jsem si sbalil všechny věci na zítřejší cestu k věži v Buraně a následně do Narynu a na Issyk-kul. Je toho dost na 12 dní plus počítač a nevím kam se to do maršrutky vejde:D Těším se na zítra na poznání dalších koutů Kyrgyzstánu, doufám že se to vydaří.


Additional photos below
Photos: 5, Displayed: 5


Advertisement



Tot: 0.104s; Tpl: 0.01s; cc: 10; qc: 50; dbt: 0.0705s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb