Nu tager vi paa bjergtur

Kazakhstan's flag
Asia » Kazakhstan » Taraz
May 10th 2007
Published: May 10th 2007

Turen er blevet aendret, saa vi skal afsted allerede i dag, og kommer hjem paa soendag. Vi har vaeret med BS og Konstantin ude at koebe plastictallerkener og nye stroemper til mig, saa nu er vi bare klar. Det skal nok blive sjovt, selvom jeg er lidt aergerlig over, at jeg ikke naar at vaske mit toej inden vi skal afsted - men saa maa det altsaa bare vaere beskidt, det gaar nok ogsaa.

I gaar var vi paa restaurant hvor menukortet for en gangs skyld var paa engelsk, og selvom der ikke var flere borde da vi kom, saa fik vi alligevel en plads, fordi chefen kom forbi og opdagede at vi var fremmede. Ret VIP-agtigt. De havde en ret paa menuen der hed "Meat a la Danish", men det var nu ikke noget specielt dansk.. Indbagt koed med kartofler. Det sagde vi ogsaa til chefen, det var han lidt skuffet over.

Vi fik ogsaa rigtig laekker dessert og kaffe til (hurra), saa det er bestemt ikke sidste gang vi saetter ben paa den cafe igen.

Naa, det var alt. Paa soendag eller mandag bliver der nok en masse at skrive om vores lille spejdertur i bjergene. Spaendende nok!!

Hanne

Tot: 0.126s; Tpl: 0.009s; cc: 5; qc: 44; dbt: 0.0725s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb