Skrald

Kazakhstan's flag
Asia » Kazakhstan » Taraz
April 21st 2007
Published: April 21st 2007

Saa er det blevet loerdag aften, og vi har lige faaet lasagne hos min familie. Vi lavede den, og de sagde det smagte godt.

Det er den naestsidste dag i venlighedsugen, og endelig har vi lavet noget. Vi har samlet skrald i et boligkvarter i flere timer. For der var simpelthen saa beskidt. Vi startede med at tage hver vores sorte affaldssaek og fylde den til randen med skidt. Bagefter gjorde vi det samme igen. Og blev mere og mere irriterede, fordi samtlige toeser stod og kiggede paa riverne, eller gik rundt med en fejebakke i haanden og lavede ingenting. Vi asede og masede ellers, og hvis det ikke havde vaeret for os, var de aldrig blevet faerdige. Og det er altsaa ikke loegn det her.

Wauw, vi har lige set, at Mary har faaet en pige for en times tid siden. Tillykke til hele Danmark!!

Efter vi havde gjort rent var vi alle tre i rigtig rigtig daarligt humoer, og blev lidt uvenner med lederinden af flokken, fordi vi sagde hende imod, det er hun vist ikke vant til. Men vi gik hver til sig for at faa frokost, og bagefter skulle vi sortere legetoej, som vi skal ud og give til boernehjemsboern paa mandag. Det var ret hyggeligt, og der var simpelthen et kaempe kaempe bjerg af bamser, dukker og alt muligt andet. Og Andrijs kone kom forbi med deres lille datter Malissa, som simpelthen er en rigtig rigtig kaer unge. Hun gjorde store oejne ved synet af alt det legetoej. Vi fandt alt det paeneste til vores boernehjemsboern...

Men saa var vi ogsaa traette, og vi havde planlagt at lave mad hos mig i aften, saa vi skyndte os at handle ind, og saa gik vi hjem.

Det har faktisk vaeret en lidt haard dag - vi er jo ikke rigtig vant til at lave noget. Haha. I morgen vil vi tage paa en lille udflugt i bjergene sammen, bare vi tre og nyde solen. For vi har ikke noget at lave om soendagen.

Hmm, der er vist ikke sket saa meget mere idag. Jeg har ikke engang faaet nogen mails (hm)! Saa jeg slutter her.

Tot: 0.184s; Tpl: 0.011s; cc: 7; qc: 50; dbt: 0.12s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb