14.den - Shirahama


Advertisement
Japan's flag
Asia » Japan » Wakayama
May 25th 2016
Published: June 14th 2016
Edit Blog Post

Budicek az po 9/00.

Host zo vcera je uz prec, dnes ma prist 7 anglanov. Ocakavam teda bandu ozralcov. Pre mna su najhorsi anglani, cinania a rusaci. Samozrejme existuju vynimky ale moc ich teda neni.

Po vykuknuty na zahradu sa bohuzial predpoved pocasia naplna, zamracene, kazdu chvilu moze zacat prsat (podla predpovedi poobede). Ah tak dnes ziadna kupacka a lenosenie na plazi asi nebude. Ale i tak si na seba pre istotu davam plavky. Clovek nikdy nevie ako to nakonec vystreli.

Majitel ma ponukol ranajkami, caj, neake pecivo a jahody.

Mensi pokec o slovensku, furt si ho mylil so slovinskom.

V obchode kupujem na cestu neake tie snacky a smer plaz.

Padam do piesku a relax. Ludi tu je uplne minimum, kupe sa len jeden clovek v neoprenovom obleku.

Je zamracene ale teplo. Zacinaju padat prve kvapky, obliekam sa a vyrazam k dalsim prirodnym atrakciam shirahami.

Na juznom konci plaze dalsi altanok s horucim pramenom pre nohy. Opat to vyuzivam.

Cca po 2km sa dostavam k skalam Senjojiki. Uplna parada. Po skalach sa da vsemozne lozit, na jednu sa vyvalujem a vychutnavam morsky vanok. Nastastie uz neprsi. Postupne sa tu zastavuje viac a viac ludi. Dokonca aj jeden skolsky zajazd.

Jednoznazne tuto lokalitu odporucam, paradane skaly pri mori resp v mori.

Dalsiu put zacinam ,uz opat za poprchania, k dalsej atrakcii Sandanbeki. Vzdialene to je od posledne cca 1,5km.

Vita ma pekne upravena predzahradka a potom hned strme utesy, fajn vyhlad z vysky ale prva atrakcia sa mi pacila viac.

Da sa tu ist aj vytahom uplne na dno, mala by tu byt jaskyna ale to nevyuzivam, tak ako to nevyuzivaju ani ostatny navstevnici.

Este mensia prechadzka po skalach a nazad do mestecka, bo uz mi dost vyhladlo.

V supermarkete po ceste kupujem parok na spajdle. Fasujeme k nemu aj mini horcicu a kecup. No co sa mohlo stat, postriekal som sa tym, bo fakt debilne otvaranie resp grimblave ruky. Este,ze to je posledny den, na nohaviciach mi aj po rychlom zakroku ostala asi 10cm cmuha.

Pri obchodiku su umiestnene aj pracky, hodi sa peniaz a uz to perie.

Obloha furt pod mrakom, opat si osviezujem nohy v onsene.

Ako si idem po ulicke, kukam a co nevidim, restika,tak idem dnu. Stara japonka ma taha von a ukazuje mi na vyklad nech si vyberiem, vyberam ryzu s vajcom a este niecim, nakonec ma nalomila nech si dam k tomu aj kusky bravcoveho masicka.

Po prineseny toho masa veru moc nebolo, len tri male kusky.

Z jedla nakup potravin domov a ubytko.

Jaj nasiel som info centrum, hned pri plazi, ale nepotesili ma, do wakayami fakt ziadny priamy bus nejde, len vlak. Tak je rozhodnute, idem zajtra napriamo do rinku townu.

Po prichode na ubytko hned sracka, urcite z toho nic moc jedla.

Uz len lezanie v posteli, bo vonku prsi a prsi.

Este nahodenie bundy a nohavic, rychli presun do obchodu, mikrovlnkove jedlo,to zjedenie klasicky na ubytku.

V obchode som sa skoro vysypal na zem, mokre krosky, dlazka ,mokra,smysklava a uz to islo, nastastie som nabral rovnovahu. Hlavne,ze tam mali upozornenie pozor smyka sa. Teda to som vydedukoval len z obrazku, japonsky este furt nevim

Bohuzial dazd sa zosilnel, takze zadne vecerne pivko naplazi nebude ako som mal v plane.

Po anglanoch ani slychu.

He, na facebook som hodil fotku s napisom v piesku FCST, jasne,ze sa hned ozval teplousek s klobucikom nech spravim aj rces, tak som to spravil ,no a to nedalo andymu, nech dam aj slovan. Tak zajtra bude slovan , rozmyslam nad neakou peknou kresbou ale asi dam len klasicke jebat slovan, nech ma andy radost 😊

naklady (€ = euro , y = japonsky jen)
1€ = 122,654 y - zaratal som sem aj poplatok za vyber 1,2€ inak by bol kurz 1€ = 123,0164y kurz pri dalsom vybere 1€=119,175y)

obchod 146y (voda 2l 54y, banany v pecive 84y)
parok na spajdle - 108y
jedlo v restike - 800y
nakup potravin domov - 1 051y
jedlo - 498y

foto
shirahama

Advertisement



Tot: 0.088s; Tpl: 0.008s; cc: 11; qc: 27; dbt: 0.0509s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb