185.den - tokio (ohnostroj)


Advertisement
Japan's flag
Asia » Japan » Tokyo
August 1st 2018
Published: August 5th 2018
Edit Blog Post

V noci som nemohol spat. Nervozita pred cestou ale hlavne strata fajn cloveka.

Chcel som aj kukat spartak (3.30) ale nevydalo, zobudil som az po zapase.

Rano opat ranajky.

Ruri mi pripravila pekny darcek so spolocnymi fotkami. Na chodbe ma cakal velky napis goodbay.

Nasadame do auta a smer letisko.

Soferuje mama. Najskor pohoda, potom zistuje, ze ideme zle. Neskor robi dost vela kiksov za volantom.

Pri plateny myta si pomylila branu. Tak z nej musela vycuvat. Este ze premavka prakticky nulova.

Na letisku rozlucka s mamou a smer check in.

Ruri mala pravdu, kazdu batozinu vazia.

Moja ma 8kg + asi 1kg maly batoh. Ten davam ruri. Z velkeho batohu vytahujem bundu a nohavice. Vaha 7.3kg. Its ok

Po zvazeni a nalepeni stitku opat vsetko davam do batohu. Uplna fraska.

V kiosku vytukavam svoj kod, vyliezla mi letenka 15c, ruri ma 30f. Skoda.

Letisko ok.

Davame poslednu spolocnu zmrzlinu.

Security kontrola, kde mi 3x kontrolovali listok.

Lietadlo vanilla air plne.

Let v pohode, letusky uchadzajuce.

Po pristati hned mega teplo a vlhkost.

Dole pri schodkoch stala letuska s velkou zltou rukou. Nuz som si s nou tleskol.

Obdalec dalsia letuska. Ta sa klanala a dakovala za cestu.

Cakam ruri.

Pri kupe listkov sa delime. Ona sa ponahla na pohovor (zbytocny bo uz ma robotu ale aspon jej preplatia cestu).

Idem pesibusom na blizky terminal 2-3.

V automate kupena pasmo karta. (Depozit 500j).

Zrazu pribieha ruri. Ta este pomaha kupit jednemu turistovy listok a uz sa definitivne oddelujeme. Stretneme sa 18.30. Pride aj s priatelom a kamoskou.

Cca po hodine a stvrt dorazam na stanicu niporri.

Ups kde tu je kurva vychod.

Pipam kartu a som vonku. No to som si len myslel, je to transfer na jr line.

Tak nazad, u obsluhy zistujem kade von. Berie mi karticku, pipa a dava listok (zrejme mi to strhlo 25j).

Tada a uz som v tokiu. Na moje prekvapenie ziadne kvanta ludi na ulici. Uplny klud vsade.

Slnko dobre pali.

Na ubytku fasujem igelitku na topanky a papuce.

Neberu kartu, tak musim ist do atm do 711. Este, ze je len 5min chodze.

Byvam na 5poschodi, sprcha je na 8poschodi.

Dorm je velky ale je to kapsule style tak pohodicka.

Sprcha, rozkukanie sa na ubytku a smer stretko.

Metro najdene v pohode. Dost ludi ale stale v pohode.

Caka ma jeden prestup.

Nastupujem do supravy, ojojo. Je to expres vlak, nestoji na kazdej zastavke.

Nuz som sa previezol o 4 stanice. Nazad uz chytam klasicky lokal. Ten uplne prazdny.

Na stanici Minami-Sunamachi Station neuveritelne kvanta ludi. Von som isol 10min. Vsetok pohyb riadili posuvaci ludi.

Cakam na dohodnutom mieste. Zhavim freewifi v lawsone. Ono v tychto obchodikoch v japonsku je zvacsa free wifi.

Ruri bude meskat 7min.

Caka tu kopa ludi, vsetko mladi ludia okolo 20 (teda ak som si dobre tipol).

Dost bab ma na sebe aj kimono.

Oslovuje ma jedna baba s mobilom v ruke a mojou fotkou s ruri.

Vravim jej, ze to niesom ja. Ok. Otaca sa odchadza. Tak startujem za nou ale v tom uz prichadza ruri aj s priatelom.

Vau, on je uplne totalne ucho. Sa ani necudujem, ze jeho mama protestuje proti tomuto vztahu. Ako fakt sa k sebe nehodia, vekovy rozdiel (tusim 8rokov) je riadne vidiet. Hehe ale keby to bolo opacne samozrejme no problem.

Jej kamoska je velmi pekna, musim uznat. Robit nieco s detoxom ale nepochopil som to.

Dosla akurat z prace.

Nakup piv. Hadzem si do kosika hned 3plechovky. Ale ostatny beru len po jednej malej. Tak berem len dve, oni si prihadzuju jednu.

Nenormalna rada na pokladnu.

Ken ide platit ruri peniazmi, bo on nema ziadne. Ale i tak to nakonec platim ja, aspon volaco dam nazad ruri tymto sposobom.

Sledujeme kvanta ludi co idu tiez na ohnostroj v Arakawasunamachi Mizube Park.

Vsetko riadia posunovaci so svetelnimy ukazovatelmi. Nevim, mozno to boli policajti.

Pri rieke kopa ludi.

So stastim sa nam uchadza flek.

Sadame, otvarame pivo a ohnostroj moze zacat.

Kopa srandy a paradny dlhy ohnostroj.

Ruri kamoska sa cely cas na mna lepila.

Po ohnostroji smer jedlo.

Kamosku cestou trosku obchytkavam , prakticky cely ohnostoj sme boli telo na telo.

Potom mi zrazu ruri hovori aby som ju nechytal len sa s nou rozpraval.

A tu to zacina uz ist dole z kopca.

Nevim naco sa teda na mna furt lepila.

Ken je domaci tak nas vodi kade tade ale vobec nevi kam.

Skusame stopnut taxi, metro nepouzitelne, totalne prepchate.

Nakonec nachadzame miestny senk.

Objednavaju sa dake jednohubky a pivo.

Kopa srandy, potom mi ruri kamoska vravi, ze ma nema rada.

Zo senku uz len cesta na metro. Moja nalada je v hajzli.

Dorazila ma ta kamoska, nemam ta rada. Ty pico. Do toho este trocha alkoholu a ziarlivost na ruri frajera.

V metre kde sa odpaja kamoska len zdviham ruku.

Pokracujeme von z metra. Tu tez len zdviham ruku na pozdrav a odchadzam.

Behom par minut som zlikvidoval jedno super priatelstvo.

Na ubytku uz len padnutie do postele a rozmyslanie aky som debil.

Naklady :

Vyber 18 000j = 137.44€
Pasmo karta : 4000j (500j depozit)
Vlak narita - nippori : 1025j (kredit)
Vystup zo stanice : 25j (kredit)
5x 1night 1980 hostel, kapsule styke, share sprcha : 11 100j
Metro : 195j (kredit)
2xzmrzlina na letisku : 7.58€ (990j karta)
Nakup : 1.65€ (215j karta)
Nakup : 19.51€ (2552j karta)
Nakup : 1.06€ (138j karta)


Advertisement



Tot: 0.059s; Tpl: 0.01s; cc: 8; qc: 23; dbt: 0.0412s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb