Sidste dage i Tokyo

Japan's flag
Asia » Japan » Tokyo » Ueno
January 27th 2007
Published: January 27th 2007

Hjem, kære hjem!Hjem, kære hjem!Hjem, kære hjem!

Den Hutong vi har boet i mens vi har været i Tokyo... Det var et rigtigt dejligt sted kun få min. til centrum, på vores cykler

Sidste dage i Tokyo

Asia » Japan » Tokyo » Ueno By Sofie og Thomas
January 27th 2007
Hai, velkommen til vores tokyo hjem!
Her er så de sidste billeder fra Tokyo. Her kan i se en lille video med japaner-Thomas i kimono, som viser rundt i på vores hotel, og en masse billeder, som giver et billede af, hvor craisy den japanske kultur er, bl.a. kan i se hvor stort udvalget er på toiletsæder med alverdens funktioner.. Der er også lidt billeder fra en tur i Tokyos Zoo.

FlaskeindsamlingFlaskeindsamling
Flaskeindsamling

Her i Tokyo er der gjort en hel industri ud af at samle alu. dåser, et job der primært er besat af de hjemløse...
Den omvendte verdenDen omvendte verden
Den omvendte verden

Ikke nok med at man køre i den forkerte side af vejen her... man læser skam også bøgerne fra den forkerte side!
Vi vil kalde det børneporno, de kalder det Manga!Vi vil kalde det børneporno, de kalder det Manga!
Vi vil kalde det børneporno, de kalder det Manga!

Billeder, tegneserier, spil plasticfigurer af letpåklædte, storbarmede teenage piger, er den helt store dille her!
Vi vil kalde det børneporno, de kalder det Manga!

Tja man står sågar i meter lange køer for at købe manga!
OptimeringOptimering
Optimering

Her i Tokyo, er man fra højere sted blevet enig om at man kun må cykle på pigecykler... det er vores eneste logiske forklaring på hvorfor de alle cykler på den præcist samme model af en pigecykel!
Hi-tech toiletbesøg!Hi-tech toiletbesøg!
Hi-tech toiletbesøg!

Det er ikke andre steder end her at toiletsæder hænger side om side med HD tv og blue-ray afspillere
Morgendagens teknologi, idag!Morgendagens teknologi, idag!
Morgendagens teknologi, idag!

Hvem skulle have troet at elektroniske sadler ville være den næste store ting efter PS3 og wii...
Var det noget med et ballon dyr!Var det noget med et ballon dyr!
Var det noget med et ballon dyr!

På vejen til Tokyo Zoo, stødte vi på denne mand, der efter sigende er ballon verdenens svar på Leonardo Da Vinci
Steneren!Steneren!
Steneren!

Der er kun nogle få steder i verden hvor man kan se Pandaer... I tokyo zoo så vi en udefinerbar klump der lå og stenede... efter sigende en panda!
SkildpaddeSkildpadde
Skildpadde

Vi var glade for vi solgte vores i tide, efter vi så denne krabat af en 60 cm lang Skildpadde!
Afrejsen...Afrejsen...
Afrejsen...

Vi tjekker lige en ekstra gang, om vi uheldigvis skulle have glemt en krabbe i tasken!

Tot: 0.049s; Tpl: 0.01s; cc: 7; qc: 25; dbt: 0.0217s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb