180.den - presun asahikawa


Advertisement
Japan's flag
Asia » Japan » Hokkaido » Asahikawa
July 27th 2018
Published: August 2nd 2018
Edit Blog Post

Budicek 6.30, hodeni do seba sendvic a smer asahikawa.

Resp smer koniec dedinky utoro.

Stopovat zacinam oproti benzinke, ta este o 7.30 zatvorena.

Premavka slaba, presli len 4 auta avsak po 10.min mi zastavuje jedna baba, ide az do abashiri.

Ok, idem aj ja teda.

Ang moc nevi ale je s nu samozrejme sranda.

Ma 37, priatel ma 47, cestou mi dava vyklad o okoli. V zime je tu dobra lyzovacka, nie az tak moc ludi ako trebars v znamom stredisku v niseko.

V aute fakt teplo, nema klimu.

Vyhadzuje ma v centre mesta pri velkom infocentre. Tu obrovske parkovisko a kopa obytnych aut.

Vonku riadne pecie.

Japonka zo vcera mi odporucala navstivit vaznicu v tomto meste.

Tak teda pesibusom idem asi 30min.

Najskor mesteckom, to nic moc, budovy max dvojpodlazne.

Neskor sa napajam na cesticku popri rieke.

Spolu s motogangom prekracujem most.

Tu nieco stavaju, bager, a traja robotnici s vlajkou. Ti pustaju ludi. Cervena stop, biela vlajka chod.

Ha prichadzam pred vaznicu a zistujem, ze to je ozajstna vaznica a nie odporucane muzeum. To je este zhruba 3km dalej v kopci.

Prdim na to a zacinam stopa.

Do asahikawi vedu dve cesty.

Som na ceste c.39. Stojim 10.min a zastavuje prve auto. Vybieha zenska s prekrizenymi rukami. Vravi nech idem na cestu c.238, vraj tam mam vacsiu sancu.

Ok, poslucham ju a presun na druhu cestu.

V lawsone kupujem kuracie kusky, uplny humus.

Slnko pecie ale nachadzam tien.

Aut opat kopa ale nik nezastavuje, niektory pokyvu hlavou, iny sa usmeju.

Po polhodine mi zastavuje rodinka s dvoma malymi detmi.

Ang nevedia ale beru ma do cca 30km vzdialeneho mestecka kitami.

Tu sa nechavam vysadit hned na zaciatku a skusam stastie na ceste c.333.

Premacka minimalna, davam si este posldenych 5 aut ak nik nezastavi presun na inu cestu.

Nakonec mam stastie, berie ma par.

Ti najpr okolo mna prefrcali, obisli blok a nakonec ma nalozili.

Komunikacia len cez mobil ale sranda.

On je z nagoy, ona odtialto. Spoznali sa cez pocitacovu hru, prvy krat sa stretli pred 3dnami. Ona 26, on 21.

Japonky su tusim na mladsich. Resp neskor zistene, ze po 22 je japonka uz moc stara a vtedy zacne brat vsetko co je po ruke len aby sa cim skor vydala.

Cesta opat genialna, same kopce a hory.

Zastavka na tocenu zmrzlinu, ta uplne onicom.

Povodne ma mali vysadit pri zoo ale nevim z akeho dovodu si to rozmysleli a vysadzaju ma uz na stanici v aibetsu.

Stanica uplne vymreta, proste dedinsky tip.

Cakaju tu traja skolaci. Potvrdzuju mi smer. O 5min prichadza vlak.

Len jeden vozen.

Po nastupe si beriem listok s oznacenim cislom a na tabuli sa postupne upravuje moje cestovne, rovnaky sposob ako v buse.

Cesta ubehla rychlo.

Sofer je aj zaroven vyberci cestovneho. Davam mu 1000j, tu strka do stroja co rozmiena peniaze a bere si moju precestovanu sumu.

Cca po 7 hod som v asahikawe.

Mesto vymrete, nikde nic.

Prichadzam k ubytku, to zavrete, staff pride okolo 16.00, check in od 16.30.

Treba najst nieco pod zub, nakonec kotvim vo fastfoode.

Davam misku ryze s masom.

Ah dnu je prijemne chladno.

Obsluha mi po vypiti caju dolieva novy.

Na ubytko prichadza 16.10, furt zavrete.

16.20 prichadza majitel, vravi mi, ze check in je az od 16.30.

Kokot presne na sekundu zacal uradovat.

Toto je moje najhorse ubytko zatial v japonsku.

Na izbe len fan, tak pekne peklo dnu. Zachod na prizemy.

Uterak gratis veru nie je a ja som svoj zabudol v sappore.

No je take teplo, ze po 5min som hned suchy.

Do 4.dormu prichadza par. Otacaju sa a opustaju ubytko.

Podla majitela udajne preto, ze si mysleli, ze su tu dva dormy, jeden zvlazt pre zeny, druhy pre chlapov. No nevim, nevim.

Po ubyku smer tokiwa park.

V uliciach stale mrtvo.

Dostavam sa k zeleznemu mostu nad riekou. Fajn miesto na fotku

V parku skolacky zhadzuju flasu z pristresku, kopa ludi chodi s mobilom v ruke a lovi pokemonov.

Je tu fajn jazero, tak relax.

Pristavuju sa pri mne dochodci so psami. Som v soku normalne so mnou zacali debatu.

Z parku opat jeden z japonskych fastfood retazcov.

Tu ma opat sokuje predavacka ked pri plateny sa ma pyta odkial som a ako sa mi tu paci.

Uz nocnim mesteckom presun k vlakovej stanici.

Ulice su plne ludi, hlavne popijajucich.

V jednej budove na putaci asi 12dievcat a pri kazdej napisane poschodie.

Pred stanicou mini pivny festival.

Este v dialke som pocul daku hudbu, zrejme live koncert ale som uplne ko a na ubytku lahinam uz o 21.00

Zajtra pride ruri, tak ocakavam opat kopu zabavy.

Naklady

Zmrzlina : 280j
Vlak : 540j
Jedlo : 745j
Jedlo : 610j
Yado Retro House Ginza Asahikawa, 4dorm, fan, share sprcha : 3000j
Nakup : 1.94€ (250j karta)


Advertisement



Tot: 0.059s; Tpl: 0.009s; cc: 12; qc: 28; dbt: 0.0366s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb