Den devat: Miyajima


Advertisement
Japan's flag
Asia » Japan » Hiroshima » Miyajima
March 17th 2008
Published: March 17th 2008
Edit Blog Post

This content requires Flash
To view this content, JavaScript must be enabled, and you need the latest version of the Adobe Flash Player.
Download the free Flash Player now!
 Video Playlist:

1: Shinkanzen 49 secs
Ahoj.Tak dnesny den bol velmi zaujimavy.Skoro cely som ho stravil na ostrove Myiajima nedaleko Hiroshimy.Vstaval som uz o siedmej, aby som tam bol co najskor, ale moc sa nepodarilo, vyrazil som asi o 10.Siel som peso asi polhodku na jednu zastavku vlaku a odtial potom vlakom do pristavu na kompu.Vlak aj kompa boli v ramci mojho preukazu, takze fajne.Cesta kompou trva len dakych 10 minut a ked sa blizi k ostrovu, zacne hrat hudba a kompa sa natoci, aby si ludia mohli vyfotit velku atrakciu - je to ta cervena brana na fotke.Ostrov je velmi pekny, je tam vsetko od hotelov, malych obchodikov az po plaze a celkom slusne kopce.Zaujimavostou su aj krotke srnky, ktore tam len tak pobehuju, vid foto.Najvyssi vrch je Mt.Misen a je z neho paradny vyhlad, tak som sa po malej prechadzke vydal rovno hore, pekne pesobusom.Da sa ist aj lanovkou, ale sak treba zacat trenovat na letnu turu (ze Emko 😊).Vrch je vysoky asi 600 metrov a vedie tam velmi dobre upravena cesta.Vystup trval asi hodku aj so zastavkami na fotenie.Ale oplatilo sa, vyhlad je krasny - najma na okolite ostrovy, sak kuknite.Aj som tam chvilu pobudol, porobil fotky a uzival sceneriu.Naspat som sa vybral opacnou
Brana (tori)Brana (tori)Brana (tori)

Jedno z 3 najfotografovanejsich miest v Japonsku a myslim, ze pravom
stranou a to bola chybka.Bolo tam upozornenie ze ta trasa je uzavreta, ale videl som ludi odtial prichadzat, tak som siel.No ale po par sto metroch sa dalej nedalo ist kvoli rozburanej ceste, musel som sa vybrat oklukou, a dost velkou teda.Ale aspon som sa presiel prijmenym lesom, zostup trval asi pol druha hodiny �ole som cakajuc na zotmenie okusil z miestnej ustricovej kuchyne - polievka bola vyborna.Jak sa zotmelo som este porobil zopar fotiek a vratil sa kompou a elektrickou na hostel.Bol som este lacny tak siel zas na miestnu hiroshimsku specialitu - okonomyiaki (asi).To su take hrube slize opekene na horucej platni s kapustou a syrom.

Este som zabudol, pridal som aj kratke video zo Shikanzenu, tak si kuknite 😉

Ta tak, zajtra odchadzam do Kyota, kazdy to tu chvali, tak som zvedavy.Zatial ahoj.




Additional photos below
Photos: 5, Displayed: 5


Advertisement

ChramChram
Chram

Jeden z mnohych chramov po ceste na vrchol Mt.Misen
Mt.MisenMt.Misen
Mt.Misen

Vyhlad z vrcholu na nedaleke ostrovy
Plavajuci zamokPlavajuci zamok
Plavajuci zamok

No skor polomacany :)


17th March 2008

Trenovat treba - snad aj bude na co :) Vyhlad aj plavajuci zamok su uplne super. A fanusikovia zvierat si tiez pridu na svoje. No a dik za video - najma sme konecne videli, ze tam naozaj si. Ja teraz pozdravujem z Warwicku...
18th March 2008

Sony
Sak som bol uz na teJ fotke zo Sony Bldg.To som spravil extra pre teba :)Ako v Anglii,neprsi?
18th March 2008

Dobre, dobre, len som si trochu robil srandu... V Anglii neprsi, prekvapujuco je celkom pekne (aj ked zima) a jedlo je tiez prekvapujuco dobre (napr. dnes bola na veceru jahnacinka)...
19th March 2008

Leg of lamb
No vidis, a Katya furt vraviz e jedlo v anglicke nie je nic moc.Vedia ked chcu, nie?Akurat tu prebehla debata o sumo, tak mozno zahrniem do svojho programu.

Tot: 0.213s; Tpl: 0.011s; cc: 7; qc: 46; dbt: 0.0431s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb