Osmy den:Hiroshima


Advertisement
Japan's flag
Asia » Japan » Hiroshima » Hiroshima
March 16th 2008
Published: March 16th 2008
Edit Blog Post

Hikari 475 Rail StarHikari 475 Rail StarHikari 475 Rail Star

Na zemi su cisla voznov a ludia cakaju podla toho ako maju miestenku
Cav!Dnes som stravil cely den v Hiroshime.Vstaval som neskoro a aj mi chvilu trvalo, pokym som sa do clovecenstva priviedol.Som este pral a bol nakupit dake jedlo na ranajky, tak som sa vytrepal z hostelu az o 12.Hned som zamieril do muzea, aby som tam stravil najhorucejsiu cast dna.Muzeum sa vola Muzeum mieru a a cela expozicia je venovana Hiroshime ako mestu, ktore sa ako prve stalo cielom atomovej bomby.Do podrobna tam rozoberaju ako vyzeralo mesto pred utokom, preco bolo vybrate a co sa dialo po utoku.Nikdy som napriklad nevedel, ze ked sa Americania uz rozhodli pre Hiroshimu, vobec ju nebombardovali, aby mohli potom podrobne skumat nasledky atomoveho utoku .V muzeu je kopec dobovych fotiek a originalnych artefaktov, napriklad aj fotky obeti alebo kusky oblecenia ci dokonca casti tiel...uff.Ale treba vidiet podla mna.V muzeu som stravil asi 5 hodin a potom sa vybral na prechadzku po Mierovom parku, kde su rozne pamatniky.Daco som pofotil a siel sa este prejst mestom.Inac pekne miesto, moderne a ciste.

Pridal som aj dake fotky a aj jednu fotku Shikanzenu 😊Zajtra idem kompou na vylet na ostrov Myiajima - je tam plavajuci zamok, vraj jedno z 3 najfotografovanejsich miest v Japonsku, tak aj ja zvysim kvorum.Zatial ahoj.


Additional photos below
Photos: 6, Displayed: 6


Advertisement

A-DomeA-Dome
A-Dome

Byvale sidlo prefektury, ktore ako jedno z mala budov vybuch nezrovnal so zemou
Pamatnik obetiam atomovej bombyPamatnik obetiam atomovej bomby
Pamatnik obetiam atomovej bomby

V strede je kniha so zoznamom obeti, ktory sa priebezne doplna


Tot: 0.364s; Tpl: 0.021s; cc: 13; qc: 55; dbt: 0.1326s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb