Indonesia

November 13th 2010
Published: November 16th 2010

Pozdravljeni!

Koncno. Po enem letu in pol spet na potovanju. Dolgo sva cakala ampak splacalo se pa je. Zacetek je bil sicer malo nenavaden. Let z Brnika v Frankfurt je bil se ok, potem prideva tja, naju obvestijo, da ne moreva leteti v Jakarto, ker je ves zracni prostor Indonezije zaradi izbruha vulkana zaprt. Imava dve moznosti. Letiva do Singapurja, kjer so vsi hoteli zasedeni (ker so vsa letala preusmerjena iz Jakarte v Singapur) ali pa nazaj domov. Jasno, da sva enoglasno rekla: Singapur! Se bova ze znasla. Vmes sva imela ze plane, da greva namesto v Indonezijo v Malezijo, z vlakom iz Singapurja. Na sreco se je do nedelje zjutraj vulkanski oblak ze pomaknil proti zahodu in sva lahko poletela iz Singapurja v Jakarto. Ker sva prisla tja sredi noci, sva na letaliscu pocakala do jutra, kupila letalske karte do Balija in takoj naprej do Labuan Baja (Flores Islands). Po 36ih urah potovanja sva kocno prisla na cilj.

Tukaj pa pravo poletje, vrocina, 100% vlaga... to sva hotla! Nobene asfaltirane ceste, na ulicah kaos, motorji, bemo-ti (njihovi kombi taxiji), otroci, kokosi, koze,... vse se dogaja na eni cesti. Ampak feeling je super! Glavna plaza, ki naj bi bila super lepa, se je izkazala za prazno, umazano in nic posebnega. Hitro sva zakljucila, da nimava kaj dosti tu iskati. Za notranjost Floresa in ogled vulkana sva imela premalo casa, ker je to 5dnevni izlet, zato sva si rezervirala 4dnevni izlet z ladjico proti zahodu do Floresa. Tak je bil tudi najin plan, da greva po otokih pocasi na zahod do Balija. In izlet z ladjico se je pokazal za super izbiro. Ustavili smo se na stevilnih otokih: na otoku Rinca sva si ogledala Komoske varane, najvecje na svetu, ki baje zivijo samo se na otokih Rinca in Komodo. To je res ogromna zadeva! 3-4 metre dolga zival, ki bi te lahko v trenutku snedla. Pri ogledu ti dodelijo paznika, ki te kao cuva, oborozen je z navadno palico, tako da ne vem, ce bi kaj dosti pomagalo, ce bi se ta zver odlocila, da te poje. Komodo island smo spustili, ker gres tja spet pogledat varane in smo zeleli vec casa preziveti na plazi in otokih. Ampak mornarji tukaj so prilagodljivi samo v tvojo skodo, ko bi morali oni kaj vec stati na plazi, pa ne razumejo nic vec anglesko, se Indonezijsko ne. Na sreco smo bili samo 4-je potniki (midva in par, ki zivi na Baliju - ona Francozinja on domacin) in naj bi bil izlet prilagodljiv, pa smo hitro ugotovili, da kljub temu, fda on govori z njimi nic ne pomaga. Nam je bilo v bistvu vseeno, ker je bilo povsod tako lepo, da je cisto vseeno, kje si. Z Rince smo se zapeljali v zaliv, obdan z malimi no-name otocki in tam prespali (na ladji). Vmes smo se skopali, snorklali in se imeli super fajn. Pod vodo je kot bi plaval v akvariju, polenemu koral, modrih, rumenih in barvastih ribic, tako da se snorklanja sploh ne navelicas. Iz zalivcka smo se peljali po severni strani otoka Sumbawe do Moyo Islada in potem se na Gili Bola Island. Same pescene plaze in turkizno morje s cudovitim podvodnim svetom! Na Moyo Islandu smo srecali se eno barko, ki je plula v obratno smer kot midva in med 19-imi potniki na ladji jasno da sva srecala dva Slovenca. Sploh naju ni presenetilo, se kamorkoli sva sla, povsod sva srecala Slovence, ponavadi na najbolj odrocnih in neposeljenih krajih.

Danes sva se izkrcala z ladje, po 4-ih dneh valovanja se nama se zmeri vse vrti, tako da je kar tezko biti pri miru (da ne govorim kako se mi tipkovnica trenutno maje) 😊 Na poti iz pristanisca v Mataram (glavno mesto na otoku Lombok) naju je peljal Indonezijec, ki je bil totalno prijazen in govori anglesko, tako da sva se zmenila, da naju jutri pelje po otoku gledat tradicionalne vasice, rizeva polja in lepe plazice. Danes pa malo uzivava. Najprej sva sla na masazo, zdaj se bova pa malo lutala po mestu. Indonezijci so super narod, prijazni, nasmejani in za razliko mnogih drugih nacij, nevsiljivi. Nama so takoj prirasli k srcu, drugacni so od ostalih. Tako se ni tezko samo sprehajati in uzivati v feelingu, da si jim zanimiv ravno toliko kot oni tebi...

Se se kaj javiva, lepe pozdrave vsem!
(fotke ob naslednjem javljanju, sem fotoaparat v hostlu pozabila, ups)

Tine & Ketty

14th November 2010

uuuuauuuu
O frajerja! Zdej sem vama pa spet fouš!!! Uživejta na veliko javta se kej, slikejta da bosta poj lahko poročala pa še enkrat UŽIVEJTAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! C

Tot: 0.072s; Tpl: 0.009s; cc: 7; qc: 45; dbt: 0.0406s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb