Miljonairs in Indonesie

Asia » Indonesia » Sumatra
January 22nd 2008
Published: January 27th 2008

- "Een colaatje?" - "4000 graag." - "En twee Nasi Goreng?" - "12.000 alsjeblieft" - "Twee bustickets naar Banda Aceh?" - "200.0000 op de kop" - "Het vliegtuig naar Jakarta?" - "440.000 per persoon." Zonder een krimp te geven, halen we 2.000.000 per keer af. We toveren de nullen uit onze portefeuille zoals konijnen uit een hoed. Voor elke euro krijg je 13.500 rupiah. Je moet het hier nie... Read Full Entry

Photos are below

Genodigden op het trouwfeest

Waterbuffel in waterbad

Over koetjes en kalfjes
Lake Toba

Bezoekje aan het lokale kiekenkot

Verlegen kinderkes

In de carwash

Spelende kinderkes
DianaDiana
Diana

Met haar hoofd in de wolken

Het eenzame vissertje

28th January 2008

Verwarring
Dit lijkt het paradijseiland wel? Vandaag was de dood van Suharto of Sudarto- what's in a name- op het nieuws, jammer dat mensen onder zulk een dictator hebben moeten leven. Ik ben wel in de war met de fotos: wie is nu wie? Misschien moeten jullie bij elke foto de naam vermelden ;) cheers, Lieven
28th January 2008

Toffe Hollanders.
Toffe Hollanders! Wat ge zo allemaal al niet tegenkomt op een wereldreis!
26th March 2008

Foto's worden opgestuurd
Hallo Yves en Anne, uit een winters Nederland even een berichtje. Zoals belooft heb ik een DVD gemaakt met alle onderwater foto's uit Gili Trawangan (weet je nog begin februari 2008 in Lombok ??) Aangezien ik jullie adres nog heb stuur ik deze naar Kortessem. Veel plezier nog met jullie reis en behouden vaart.
26th February 2011
Bukit Lawang

ai hope youbefin and about onjungle cause one imagin come from god then give for human that one promis

Tot: 0.178s; Tpl: 0.012s; cc: 24; qc: 110; dbt: 0.1324s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.3mb