Bukit Lawang - Bandung

Indonesia's flag
Asia » Indonesia » Sumatra » Bukit Lawang
July 27th 2012
Published: July 27th 2012

Vanmorgen eerst alle koffers ingepakt en toen zijn Joyce, Lisa en ik even het stadje ingelopen naar de markt. Wong had Tom beloofd dat hij nog met hem zou gaan zwemmen en van de rotsen af zou springen. Om 9 uur is Tom Mr WOng maar uit zijn bed gaan halen. Die arme kerel lag nog te slapen, maar daar had Tom niets mee te maken. De markt was een ervaring apart. Geen marktkraampjes zoals bij ons, maar alles op de grond of op dekens of plastic zeil. Alles was te koop, van speelgoed tot eten. Eten (vlees/vis) niet gekoeld, maar gewoon in bakken in de volle zon. Kip, lever, ingewanden, vissenkop, levende vissen, je kunt het zo gek niet bedenken.

Bij terugkomst is Lisa ook nog even gaan zwemmen en toen was het hier echt afgelopen. Even afscheid genomen van iedereen en bracht de chauffeur ons naar het vliegveld voor onze vlucht naar Bandung (op Java).

Hotel hier in Bandung is voor ons echt een verademing. Heerlijk zwembad, lekker liggende bedden en heerlijk Italiaans gegeten! Rijst komt ons momenteel de neus uit.

Tot: 0.109s; Tpl: 0.009s; cc: 8; qc: 42; dbt: 0.0499s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb