232.den - malenge


Advertisement
Indonesia's flag
Asia » Indonesia » Sulawesi
September 17th 2018
Published: September 21st 2018
Edit Blog Post

Jedlo rano zas o nicom.

Tak sa pakujem a nieco okolo 8.00 vyrazam do kopca za mojou chatkou.

Idu so mnou aj traja psi.

Neskor ostanu len dvaja a ked sa dostanem do dedinky uz ziadny, bo domaci psi napadnu tychto votrelcov.

Jeden narusitel skonci v mori.

V dedinke par ludi odzdravi par nie.

Pri skole sa mi prihovaraju male deti. Precvicim s nima setky 4vety co ovladaju a pokracujem.

Na konci chodniku sa este pytam zien ci idem spravne.

Ok, len chod po pobrezi a potom do kopca. To som pochopil len z rucneho ukazovania.

Tak idem po pobrezi. Cesta ok, ale neviem ci by bola ok aj v case prilivu.

Ide se mnu aj jeden pes. Tak reku pozna cestu. Som ho sledoval.

V mori je pekny fotogenicky ostrovcek. Obcas rybari na malom kanoe, pohanany samozrejme motorom

Prichadzam k prvej odbocke do vnutrozemia, pes ide po pobrezi, idem aj.

Trosku viac skal ale da sa to v pohode zmaknut.

Pes zabaca do vnutrozemia, nasledujem ho.

Su tu pristresky a v nich kopa kokosov (vylupanych).

Bohuzial cesticku, ktora by podla mapy mala existovat nenachadzam. Proste neni, resp je ale dlho nepouzivana a zarastena.

Nuz nazad na pobrezie a pokracujem dalej.

Cesta uz horsia ale da sa to. S velkym batohom vsak neodporucam.

Konecne nachadzam obydlie a vybetonovany chodnik.

Pytam sa na cestu. Jasne, chod furt hore.

Z dzungle pocujem fra zensky hlas.

Dve baby co idu z malenge indah.

Nepotesili ma, je to full a cesta tam ide cez dzunglu, vraj dobry strmak.

No nist teda, pokracujem po schodoch, na krizovatke smer vlavo.

Stupanie, prichadzam k rozostavanemu altanku kde chodnik konci. (Pocitam, ze buduci rok bude chodnik pokracovat dalej)

Robosi ma nepotesili, musim sa vratit dole kde som stretol fra.

Jeden ide so mnou. Prekracujem zabradlie a napajam sa na vyslapanu cesticku.

Stupanie a srasne vlhko. Som uplne zadychcany. Batoh sa mi obcas zachyti o stromy, ktore podliezam.

Konecne klesanie a moj ciel.

Ha vidim 4 prazdne bungalovy. Nateseni idem na recepciu.

Su full, hostia maju dorazit cochvila.

Je to v hajzli, ziadna cesta odtialto nevedie. V mape je neexistujuca cesta (neskor najdena daka cesta ale tazko povedat kam vedie).

Nuz ale mam stastie, maju maly kumbal, mimo plaze, bez fanu a zdielana sprcha a zachod( kyblovacka).

Nuz to berem. Este zistujem ci je free odvoz do malege village a ci ma hodia free do dive centra. Prve hej, druhe nie.

Maju najatych lodnikov, ak by to bolo ich vraj neni problem.

Jedlo je sucastou ceny. Som zvedavy, podla honzu bolo genialne.

Hned zo seba davam dole premocene oblecenie a hadzem sa do mora.

V predoslom ubytku bolo lepsie, tu je dost travy. Plaz mensia ale piesok rovnako biely.

Ludia tu snorchluju, vcera vraj obdalec pri skalach videli zraloka.

Na plazi mi chybaju vsak hammacky, su tu len drevenne lehatka.

Co sa tyka vybavenosti plaze, minule ubytko lepsie.

Bungalovy ok, ale zvnutra som ich nevidel. Vyhoda, ze su od mora asi 50m.

Idem sa obliect na veceru. A co nevidim, zas skurvena macka co mi ostala vlozku do topanky.

Ona musela zacitit predchadzajuci moc a chcela si to preznackovat.

Nastasti je to cerstve a este sa to moc nevpilo.

Tak zas umyvacka. Ale furt to je citit. Kurvy vyjebane, by som to vystrilal.

Pohybuje sa ich tu kopa, niektore normalne chodia aj po stole v restike.

Na veceru, ryza, zel.salat, banany a ryba. Ta odost vacsia ako v minulom ubytku.

Obed tez ryba a tez skvele pripravena.

Osadenatvo tvori 8clenna nemecka rodina, 2 belgicke pary, dve francuzsky a 2 nemecke pary.

Neni problem hovorit ang, konecne normalny lude.

Fra bol dnes potapat a vraj super, instruktor je slovinec.

O dva dni idu potapat aj nemci a neni som si isty ci aj tento fra.

Odporuca mi aby som tam zajtra behol na lodke. Cca 5.min jazdy.

Nemecky par ukoncil kurz v malajzii (perhentian island). Si pochvalovali.

Tu pojdu prvy krat na ostro.

Belgicania mi davaju rady co navstivit pobliz letiska charleoi. Budem mat 3plne dni a potom riga a zas nazad ale to uz budem se seredanmi.

Rovnomerne mesto je stoka cislo jedna v belgicku avsak maju top fut fans. Mohli by hrat doma, ked tam budem.

Odporucania su : Brugge , Gent (to mam od inej bel z minula, lepsie ako bruggy), Antwerpen ,Abbay chimay-maredsous-rochefort ,Namur + citadelle, Liege

Kupujem bintanga a odchadzam na posledne lehatko kde ho v klude pijem a relaxujem.

To pivo je humus. Nebolo ani dobre vychladene ale ani chlad by jeho chut nezmenil.

Na chladenie sa tu pouzivaju velke uzatvaracie krabice naplnene ladom. Chladnicku tu nemaju, bo elektika je tu len na par hodin v noci.

Viac sa mi socializovat nechcelo.

V izbe sa da spat v pohode aj bez fanu. Pre istotu som si natiahol aj sietku proti hmyzu.

Naklady :

0


Advertisement



Tot: 0.092s; Tpl: 0.01s; cc: 10; qc: 32; dbt: 0.0584s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb